Gå til innhold

Rumor: Bioshock kjem til ps3 i 2008?

_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow:) hadde jeg aldri aldri trodd:) godt at solide tittler, ble vel så og si game of the year i år, eller et av de beste.. ps3 trenger noe av det.. selv om det blir 6 måneder etter eller noe:)

jeg syns det var helt ok, jeg liker litt mer action riktignok, men grafikken var nydelig:D

Skrevet (endret)

Merkverdig at det er en blogg som er de første til å poste en så stor nyhet. Stiller meg tvilsom til jeg ser en offisiell uttalelse til en troverdig publikasjon.

Trådstarter bør virkelig endre tittel/innhold til å reflektere det faktum at det enda er å regne som et rykte. Er på grunn av slik slapp kildekritikk at folk hele tiden blir skuffet fordi ting de forventer ikke kommer.

Endret av Geofrank
Skrevet
Merkverdig at det er en blogg som er de første til å poste en så stor nyhet. Stiller meg tvilsom til jeg ser en offisiell uttalelse til en troverdig publikasjon.

Trådstarter bør virkelig endre tittel/innhold til å reflektere det faktum at det enda er å regne som et rykte. Er på grunn av slik slapp kildekritikk at folk hele tiden blir skuffet fordi ting de forventer ikke kommer.

Overskriften på artikklen er: Rumor: Bioshock Coming To PS3 in 08. Så rumor er første ordet.

Men skit la gå. Håper det kommer. Dette er et spill som PS3 eiere også bør få nyte. Helt fantastisk. Og skulle det komme forbedringer, nye brett/områder eller noe ekstra på PS3 versjonen så ser jeg ikke bort i fra at jeg kjøper og drar igjennom det igjen. Dog - det er veldig historiedrevet og uten å få oppleve historien for første gang så blir det ikke så bra selvfølgelig. Dette var et spill jeg var lei meg for var ferdig fordi jeg visste at jeg aldri kunne spille igjennom det igjen for første gang.

Skrevet
Overskriften på artikklen er: Rumor: Bioshock Coming To PS3 in 08. Så rumor er første ordet.

Helt korrekt, men overskriveten på denne tråden er "Biosock kjem til ps3 i 2008!".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...