Gå til innhold

Førsteinntrykk av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg opplever akkurat det samme. Selv med lasersiktet klistret på hue dems dør de ikke med engang.

 

Når det er litt avstand med i bildet er det, realistisk sett, litt mer som kan skje mht avvik i en kules bane. Med mindre du bruker kikkertsikte er treffpunktet som ordinært sikte indikerer bare et cirka-treffpunkt. Dette vil man finne ut av litt uti Crysis når man får kikkertsikte. :)

Endret av Kharan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg opplever akkurat det samme. Selv med lasersiktet klistret på hue dems dør de ikke med engang.

 

Når det er litt avstand med i bildet er det, realistisk sett, litt mer som kan skje mht avvik i en kules bane. Med mindre du bruker kikkertsikte er treffpunktet som ordinært sikte indikerer bare et cirka-treffpunkt. Dette vil man finne ut av litt uti Crysis når man får kikkertsikte. :)

Prøvde kikkertsikte med sandbox som fulgte med demoen, det var ihvertfall veldig treffsikkert.

Lenke til kommentar

Det blir spennende å se hvordan anti alien folkene vil reagere på fullversonen. Crytek har lovet oss at de vil gi oss noe nytt og unikt, og jeg tror ikke de vil skuffe! Så langt har jeg ikke gjort annet enn å kose meg med demoen.

 

Det kommer ut FOR mange gode spill om dagen! Ja, det finnes alltids noe å klage over :p

Lenke til kommentar
Om man spiller på high eller very high grafikk har jo ingenting å si for hvor bra spillet er. Grafikken er wow der og da, men gjør ikke spillet bedre.

Har spilt siden ZX Spectrum var populært, så har opplevd endel wow-opplevelser med grafikk, men bra grafikk har ALDRI gjort dårlig spill bra. Det er AI, gameplay og historie som gjør spillet bra.

Jeg vil ikke kalle meg selv en grafikkhore (mange av de beste spillene jeg har spilt har ikke akkurat god grafikk per dags dato), men jeg må si at jeg nyter godt av god grafikk. Grafikken er hele synsinntrykket og derfor en ganske stor del av helhetsinntrykket, og jeg mener at grafikken har noe å si for hvordan spillet klarer å formidle følelser, steminger og atmosfæren. Har du prøvd å spille DOOM 3 eller F.E.A.R. på laveste grafikkinnstillinger? Plutselig forsvinner den hele og fulle meningen med disse to spillene. :)

 

Jeg er dog enig i at god grafikk ikke uten videre redder et ellers dårlig spill - jeg har ikke alltid like lyst til å bruke 15-20 timer på å spille gjennom en tech-demo.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Det blir lett samletråder når vi ikke får vår egen kategori. :whistle:

Tullball, og det vet du godt. Videre diskusjon om det kan vi ta et annet sted.

 

Gjør dere som dere pleier, og venter med selve karakteren og anmeldelsen til utgivelsesdato? Gleder meg nemlig til å lese deres anmeldelse. :)

Det finner du ut om 3 timer og ett kvarter :-)

Lenke til kommentar
Det blir lett samletråder når vi ikke får vår egen kategori. :whistle:

Tullball, og det vet du godt. Videre diskusjon om det kan vi ta et annet sted.

Det er lov å prøve seg. :p

 

Gjør dere som dere pleier, og venter med selve karakteren og anmeldelsen til utgivelsesdato? Gleder meg nemlig til å lese deres anmeldelse. :)

Det finner du ut om 3 timer og ett kvarter :-)

Flotters :) Synd jeg pendler og må opp halv seks hver morgen, men da får jeg noe å lese i morgen ettermiddag (om jeg tolket hintet ditt rett).

 

ENDRET: Er jo deres anmeldelse jeg "putter høyest", da jeg som regel er enige med dere ellers, så gleder meg :)

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Har spillt Crysis siden det kom på TBytes og kan si det er veldig morsomt og spennende! tror jeg har kommet halvveis, eller er snart ferdig..aner ikke. har ikke dx10-kort, men kun et 7950GT så spillopplevelsen er ikke optimal, men alikevell helt fantastisk spill.

 

det er et helt annerledes krigsspill, på samme nivå som COD4 er. Men kunne godt spart seg for det greia med "nanosuites", selv om det kan være ganske så nyttig og hjelpsomt til tider.

 

9/10 fra meg! Kommer garantert til å kjøpe dette når jeg får meg DX10-kort :)

Lenke til kommentar
Gjør dere som dere pleier, og venter med selve karakteren og anmeldelsen til utgivelsesdato? Gleder meg nemlig til å lese deres anmeldelse. :)

Det finner du ut om 3 timer og ett kvarter :-)

Flotters :) Synd jeg pendler og må opp halv seks hver morgen, men da får jeg noe å lese i morgen ettermiddag (om jeg tolket hintet ditt rett).

 

ENDRET: Er jo deres anmeldelse jeg "putter høyest", da jeg som regel er enige med dere ellers, så gleder meg :)

Vi la den ut nå i steden, for din skyld ;)

 

Artikkel: http://gamer.no/omtale/pc/crysis/45300

Forumtråd: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=861730

Lenke til kommentar
Fikk spillet faktisk i posten i går men har ikke giddet åpnet pakka enda, forholder meg til Tabula Rasa for øyeblikket.

Er en rekke nye store titler som står på venteliste før jeg prøver Crysis uansett :)

 

Det var søndag igår, og posten sender ikke ut post/pakker om søndager.

 

Da var det Lørdagen, går litt i surr når man jobber natt:)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...