Gå til innhold

Førsteinntrykk av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Nå som folk begynner å få fullversionene så synes jeg det er rart at the ikke har vært en leak. Full versjonen ligger ikke på noen torrent sider i alle fall.

Det er forskjell på hvermannsen og utvalgt seriøs spillpresse, som Electronic Arts stoler på. Det er ikke akkurat slik at fullversjonen ligger og slenger på gata, til alle piraters forlystelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm så dette er den fulle versjonen du har testet Joachim_F? Savner virkelig et avsnitt om maskinkravene , særlig i DX10 , er forskjellig fra demoen? Og testet du det i dx9 elller dx10?

Jeg har testet det EA har godkjent som en anmelderutgave, men det står alpha-ettellerannet på platen, så det er selvsagt mulig det finnes ting som har blitt litt justert i forhold til den versjonen som kommer i butikken. Jeg testet med dx9, men med "very high"-tweaken (jeg vet jeg går glipp av enkelte effekter, men når det ser så lekkert ut som det gjør klarer jeg ikke helt å bry meg). Tweaken ser ut til å funke like godt på testversjonen som på demoen.

 

Jeg kan ikke si så mye om maskinkravene, egentlig. Demoen gikk glatt på systemet mitt, og det gjør fullversjonen også, så fra mitt ståsted ser det ut som demoen var rimelig representativ. Jeg har ikke anledning til å installere på flere systemer for å teste ulike konfigurasjoner, fordi vi har kun fått én aktiveringskode fra EA.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som generelt sett er ganske skuffet over Crysis?

 

Jeg er ihvertfall overhodet ikke skuffet, spillet er DRIT bra, ikke bare når det gjelder graffikk, men også gameplay og lyd osv.

 

Visuelt sett føler jeg at spillet er litt overhypet.

 

Synes jeg abselutt ikke, Crysis leverer akkurat like bra som forventningene var/er(og de var veldig høye).

 

Vet at en del ble skuffet over demoen ihvertfall.. Så tipper en del blir skuffet av fullversjonen også, ettersom spillet gikk Gold like etterpå, noe som gir lite tid for utbedring av påpekte mangler ved demo-versjonen.

 

Skjønner ikke at folk kan være skuffet over dette. Så klart hvis PC-en din ikke greier bra innstillinger, er det jo ikke rart. Men så lenge man spiller dette på Very High, skjønner jeg ikke at et menneske i denne verden med bra spillsmak i det hele tatt kan være skuffet. Spillet leverer akkurat som det skulle! :) Det beste spillet jeg har spilt på lenge, og garantert den beste demoen jeg har prøvd ever.

 

Og en annen ting: Har du ikke prøvd spillet på Very High, så ihvertfall ikke si at du er skuffet. En hel annen opplevelse! Til og med bare forskjellen og opplevelsen fra High til Very High var stor! (synes ihvertfall jeg!) Helhetsinntrykket blir noe helt annet!

 

Etter og ha lest dine 1000 poster her på forumet om Crysis.

Så er det ganske klart att du er overhypa og fanboy av dette spillet, du har trossalt en crysis figur som avatar.

Din mening om spillet blir da fort litt "biased".

 

lissom.

Lenke til kommentar

Har sagt dette i en annen tråd men sier det igjen :p

 

Spillet har alerede blitt annmeldt av PC gamer, og fikk hele 98/100! Ganske bra :)

 

59380079gv5.jpg

24616015kf5.jpg

15553907oc3.jpg

 

Summary:

 

Highs: A graphical powerhouse, immersive, open-ended sandbox that encourages emergent gameplay, well-placed storyline, meticulously detailed; engrossing multiplayer, included map editor.

 

Lows: Alien AI not as spectacular as North Korean AI; enemies can sometimes absorb too much damage; a few minor glitches.

 

Bottom Line: Destined to be a sla$$c, Crysis is a creative and technological marvel that eclipses every other shooter released this year.

 

Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
At det virker som om Crytek mer eller mindre ga f**n i å optimalisere spillet gjør ikke ting noe særlig bedre, "lol det er next-gen lzm, skal ikke være mulig å spille det med full grafikk nå lzm", fin måte å si at man ikke gidder å optimalisere spillet på.

 

Nicht! Jeg mener ihvertfall ikke at de ikke har optimalisert spillet ettersom en venn av meg greide å spille det med grei fps (dog på low settings) på sin snart ETT ÅR GAMLE LAPTOP! Og nei, det er ikke en type gaminglaptop til 50.000,- derimot en litt dårlig Packard Bell med integrert grafikk og 1 GB RAM. Kosta 7.000,-. Summa summarum: jeg mener Crytek har gjort en knalljob med optimeringen, all ære til dem! :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Til dere som klager, det er faen ikke så lett å optimalisere ett spill. Er jo ikke bare barnemat. Demoen var heller ikke en helt ny build, var vel noen uker gammel. Mye skjer på uker. Drivere er jo heller ikke helt på plass.

 

CryTek har også allerede startet på en patch som skal optimalisere spillet ytterligere.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Folk skriver at de klarer spillet med en grei FPS med crapy system her. Hva definerer dere som grei fps?

- Er det liksom mellom 15 og 25, eller snakker dere for real med en FPS på nærmere 50?

 

Et spill kan ikke spilles med 20 FPS og fortsatt gi spilleren samme intrykk, det er pratisk talt umulig!

 

Og, dere som skryter av at dere kjører alt på high og klarer det glatt. Har dere en über pc produsert i framtidens 2010 dere da? Crytec skriver selv, som nevnt ovenfor, at det idag ikke finnes skjermkort o.l. som drar Crysis på MAX med en spillbar FPS. Det står svart på hvitt at det ikke går.

Så tenk dere om før dere får spørsmål om å legge ut screendumps og lignende for å vise FPS'en til det offentlige :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...