Gå til innhold

Den store Opera-tråden

Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det hender rett som det er (anslagsvis to ganger i uka) at Opera 10 alpha kræsjer hos meg. Og hver gang er det i forbindelse med at jeg har vært på en side med flash-videoer. Så jeg antar at det er Flash som ødelegger - uten at jeg vet det 100% sikkert.

Plagsomt er det uansett med kræsj, men siden det skjer såpass sjeldent ser jeg ingen grunn til å ikke bruke Opera 10.

Skrevet

Noen fix for version 9.64 som gjør slik at musen slipper å blinke så sinnsykt?

Er plaget med dette på min maskin, og 2 maskiner på jobben. samt en kompis av meg har samme problemet.

Alle pc'ene kjører vista ultimate x64.

Skrevet

Dritbra, 3,5x og! rettskrivingsprogram og, men på engelsk. Bildene er litt ruglete da også er det noe plug inn greier jeg ikke skjønner helt.

Skrevet

Bildene er med lav oppløsning for å spare datatrafikk, dette er ment til folk som sitter på trege oppkoblinger. Har du raskt bredbånd, så går det like raskt eller tregere, ikke raskere. For å få bra kvalitet på bildene igjen, så deaktiverer du Turbo nede til venstre.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Noen ide om automatisk proxy under Opera? Den virker tydeligvis ikke for meg, og instruksjonene på skole for å sette opp er elendig <.<

Nevermind, fulgte Ipod sine instruksjoner.

Endret av del_diablo
Skrevet

Jeg sliter med et noe merkelig problem. Titt og stadig, uten at jeg har vært i stand til å se noe mønster, lukker hele Opera seg om jeg forsøker lukke en fane. Det skjer uavhengig av om jeg bruker ctrl-w, trykker på x-en i fanen eller bruker en mouse gesture, og problemet vedvarer når jeg starter Opera på nytt, før det etter noen minutter ser ut til å gå over. Det hele er svært forvirrende. I tillegg låser Opera seg svært ofte. Flere ganger i timen er ikke uvanlig. Jeg aner ikke hva det betyr, men det ser ut til å være koblet med bruk av høyreklikkfunksjonen.

Jeg har hatt problemet på XP og nå på en helt ren Ubuntu-installasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...