Gå til innhold

Crysis: Hvordan få alle Very High-effektene i XP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
As for the ongoing DX9 v DX10 shenanigans, Yerli reckons that DX10 in single player will only provide mere graphical niceties, whereas in multiplayer the more advanced graphics and rendering will allow for a truly next-generation gaming experience that actually affects how you play. The proof of the pudding, then, will be in the playing. µ

Edit, Quotet fra the Inq

Finns det folk som faktisk spiller multiplayer på max grafikknivå? Som regel oppnår man bare ulemper ved å gjøre dette...

Uansett, veldig bra at man slipper å dille med Vista-tullet for å få samme effekter. Hadde uansett ikke tenkt å bruke det treige Vista til å spille , men dette var jo en fin liten bonus. :)

Lenke til kommentar

jeg har bare lest de 2 første sidene så ikke beskyld, men DU FÅR IKKE ENDRET TIL VERY HIGH UTEN AT DU FÅR ENDRET P^Å GAME.CFG som ligger i "mine dokumenter\My games\crysis_sp_demo... den blir automatisk endret av systemet, så med mindre noen får fikset dette så er alt det med "sahdowQuality 4" osv, UBRUKELIG. det er DENNE filen som endrer alt til very high( og med den andre hacken)... derfor må noen finne ut av ÅSSEN man gjør så denne fila ikke blir endret av systemet igjen! :p så kan du bruke "very high -hacket" :p

Endret av apoligize
Lenke til kommentar
Det er vel litt forskjellig, selv var jeg en av de som spilte Battlefield 2 med killer-pc, men likevel skrudde av lys og skygger for å se Al-Qaida bedre^^

:!: Da er vi stikk motsatt.

Selv satte jeg ned gamaen/kontrasten/brightness, så skyggene ble litt mørkere og bedre, og slik at fargene ble litt sterkere. :innocent:

 

Synes nå ikke at jeg spillte så forferdelig heller. :)

 

Aldri helt skjønnt hvordan noen kan øke spillopplevelsen ved å skru av grafikk osv...

Å få en ekstra kill per runde gir ivhertfall ikke de helt store kriblingene i magen for min del ivhertfall.

(da er det bedre å ha noe å hvile øynene på)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

det finnes en annen måte (som jeg personelig trur funker best) og det er å endre fila highspecs.cfg som ligger i x:\Mappa_du_installerte_crysis_i\ game\ config\ istede for sys_spec_Full = 3, så skriver du 4(istede for 3), så kan du bruke hacken som er så omtalt her :p forskjell ihvertfall :p

Lenke til kommentar
det finnes en annen måte (som jeg personelig trur funker best) og det er å endre fila highspecs.cfg som ligger i x:\Mappa_du_installerte_crysis_i\ game\ config\ istede for sys_spec_Full = 3, så skriver du 4(istede for 3), så kan du bruke hacken som er så omtalt her :p forskjell ihvertfall :p

Hva blir forskjellen?

Får du alle valgene da? Altså HIGH og VERY HIGH med XP-fixen?

Lenke til kommentar
det finnes en annen måte (som jeg personelig trur funker best) og det er å endre fila highspecs.cfg som ligger i x:\Mappa_du_installerte_crysis_i\ game\ config\ istede for sys_spec_Full = 3, så skriver du 4(istede for 3), så kan du bruke hacken som er så omtalt her :p forskjell ihvertfall :p

Hva blir forskjellen?

Får du alle valgene da? Altså HIGH og VERY HIGH med XP-fixen?

jeg fikk vannet til å se MYE bedre ut med "min" hack+ hacken ( som er omtalt på første side) dessuten var physic litt bedre, hdr, FARGENE faktisk, DOF (deapth of field) :p men som jeg har allerde sagt; du får nok ikke alle utenom og forandre "E:\mine dokumenter\My Games\Crysis_SP_DEMO\game.cfg"( EDIT: den ene buska er litt fucked up, men det var fordi jeg akkurat hadde save :p

Endret av apoligize
Lenke til kommentar

Så klare forskjeller etter at jeg redigerte disse config filene, DX10 er uinteressant for min del.

 

Ble også mektig imponert av min gode gamle datamaskin, klarte å kjøpe alt på maks (også etter å ha redigert config filene) i 1280x1024. Og dette på en Pentium M @2.6ghz med et X1950 pro kort. Ikke verst for en single core cpu fra 2005 ! :)

 

Skal ikke skryte av fps, men det var spillbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...