Gå til innhold

Er enchanting lønnsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt mye forskjellig angående Enchanting. Noen sier man tjener bra på det, andre sier det er kjedlig og at man taper ufattelig mye penger på det. Trenger deres hjelp/veiledning, hva syns dere om enchanting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har hørt mye forskjellig angående Enchanting. Noen sier man tjener bra på det, andre sier det er kjedlig og at man taper ufattelig mye penger på det. Trenger deres hjelp/veiledning, hva syns dere om enchanting?

Eneste grunnen til at jeg levlet enchanting var for å kunne enchant ringene mine.

Har ikke tjent ett døyt på det, men så har jeg heller ikke gått inn for det.

3000g for 40+healing verdt det? Jeg syns så.

Skrevet (endret)

Jeg tjener masse på enchanting, men så har jeg også tilnærmet alle recipes. Mangler kun Surefooted og Sunfire, har alt bortsett fra det..

Powerlevlet til 300 rett før TBC pga ring enchants, fra 300-375 levlet jeg omtrent kun på mats fra disenchantede questrewards, etc.

Endret av Dingot0m
Skrevet

Imo er det 2 betydelige fordeler med enchanting: Disse items og ring enchants. Resten er vanskelig å tjene noe særlig på. Personlig hadde jeg nok heller valgt ett proffession som ga meg mer items eller hadde større inntjeningspotensiale.

Skrevet (endret)

men husk på, når du kommer opp til 340-350 i tailoring, få en enchanter til og disenchante alle tingene du lager. Da får du igjen golds som du brukte på å kjøpe mats, og du får arcane dust til og lage nye ting. Mye penger spart der.

Endret av Dranc
Skrevet

Jeg tjener ikke noe på enchanting. Jeg tjener derimot idiotisk mye på DISenchanting. Best er det å være disenchanter når du gjør quests fordi da kan du disenchante soulbound quest items og tjene ca. dobbelt av hva du får av vendor.

Skrevet
jeg skiller enchanting atm på min prest, og det er KUN for å få ringenchants. 24+dmg <3

Second that.

Powerlvla enchanting fra 100-365 på en time eller noe. :p

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Enchanting er kjekt å ha sammen med tailoring. Du trenger masse Arcane Dust senere og du kan disenchante itemsene du lager :)

Skrevet

Vet ikke helt hvordan dette disenchant-greiene funker. Må man ha høyt Enchanting skill for å disenchante bra gear?

Etterhvert når man får 300+ i tailoring tjener man vel litt på å lage ting, og så selge i WH? (alltids noen som kjøper der)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...