Gå til innhold

euro truck simulator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rart. Jeg lastet ned trial versjonen av 18 Wheels of Steel: American Long Haul og ble møtt av en langt dårligere grafikk enn det jeg har sett på mangfoldige filmer av Euro Truck Simulator på Youtube og andre lignende sider. Tror jeg satt det på high også :hmm:

Joda, men det betyr jo bare at spillet ikke støtter bedre grafikk. Maskinen din kan fortsatt ha mer enn nok kraft til å kjøre spill med bedre grafikk. Deriblant det nye Euro Truck Simulator ... Kanskje utviklerne virkelig har tatt tak i grafikken denne gangen?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Hørt at det vil komme en versjon av spillet du betaler for og laster ned. Slik at du garantert får det på release dagen og slipper frakt. Noen som vet om dette stemmer? Hadde vært digg å bare kunne laste ned en fil og begynne å spille...

 

Får håpe spillet selger mye, så de kan fortsette å utvikle spillet i fremtiden :)

 

Edit: Mulig at spillet kommer til steam forresten?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Rart. Jeg lastet ned trial versjonen av 18 Wheels of Steel: American Long Haul og ble møtt av en langt dårligere grafikk enn det jeg har sett på mangfoldige filmer av Euro Truck Simulator på Youtube og andre lignende sider. Tror jeg satt det på high også :hmm:

Joda, men det betyr jo bare at spillet ikke støtter bedre grafikk. Maskinen din kan fortsatt ha mer enn nok kraft til å kjøre spill med bedre grafikk. Deriblant det nye Euro Truck Simulator ... Kanskje utviklerne virkelig har tatt tak i grafikken denne gangen?

 

 

Goodall skriver jo at begge spillene ser like ut grafisk på hans maskin, det er det som får meg til å lure.

 

Nå har ikke jeg sett videoen på you tube, men mitt intrykk er at det er hovedsakelig samma grafikk. Men sef. dette er jo europa og det er jo litt mere trær og den slags, så utifra det vil jeg kanskje si at ja det er jo vakrere på den måten. Men jeg har ikke fått noen WOW SHIT dette skiller seg ut fra 18whos

 

I den siste utgaven av 18whos og før der igjen også så ble det jo litt mere fart på grafikken, tenker på hengere og den slags så litt bedre ut o.s.v. Kan ikke si at de ser enda bedre ut nå!

 

Inni lastebilen så ser det jo litt anderledes ut og det er vel fordi vi snakker om andre lastebiler. Ja kanskje det faktisk ser bitte litt bedre ut enn i 18whos, men om det er fordi layouten er anderledes eller grafikken er bedre skal jeg jaggu ikke si noe om. Fikk ikke noen WOW der heller i hvertfall

 

Kanskje ting ser anderledes ut i morra ONSDAG...da jeg får mitt 4870 kort i posten :D Håper bare det følger med en sånn molxe -->pci express sak ellers vil jeg nok ikke få testa i morra

 

Men pr. nå så ja landskapet er anderledes å ser jo litt bedre ut da det er litt mere variasjon og grønt o.s.v. Men hadde det vært "skog" i 18whos så tror jeg kanskje de trærene ville se nok så like ut kanskje...

 

Ikke merket jeg noe spes forskjell på å kjøre i directx eller opengl heller

 

Men nå er det vel snart noen med UBER HIGH END pc som tester demoen, kanskje de vil se ting bedre? Selv støtter ikke min 19" høyere oppløsning enn 1280*1024, kanskje ting blir MYE bedre i høyere oppløsning? Har ikke helt troa på det, at det skal gjøre mye med hvordan ting ser ut

 

edit: må slenge til en litt irriterende ting på slutten :p

 

At lyskryssene er litt dritt med tanke på at lysene er KUN plassert der man stopper. Altså det er ingen trafikklys på andre siden av krysset som gjør at man enten må stoppe litt unna "streken" før lyskrysset eller bruke kameravinkelen som viser hele lastebilen

 

Sitter man i førehuset eller at man bare ser veien hvis dere forstår hva jeg mener så ser man jo ikke om det er rødt eller grønt lys :(

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

8800 GTX XXX 768 mb, Core2Quad Q6600(3,2 ghz) 4 gig pc9600 hyperX ram, samt en 24" Samsung SyncMaster245B, full HD. Synest dette ikke var noe og skryte av, da med full grafikk. Men er ikke akkurat noe ukjent fenomen når det gjelder SCS, det er vel samme personene som har melket på Hunting Unlimited 2008 sin grafikkmotor de siste 3 årene(t.o.m Deer hunter 2005 har bedre grafikk enn HU 2008).

 

 

Skuffet, og hvor er Norge?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Sant nok: Man satser lite og man vinner lite. Man satser stort, og man kan vinne stort. Jeg for min del kommer nok ikke til og kjøpe dette spillet, da jeg like så godt kan kjøpe 18 WOS. Er jo igrunn samme prinsippet, men med nye biler.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Prøvde nettop demoen, syns det var ganske OK.

Ikkje noe supre greier, men et helt OK spill eg muligens kommer til å kjøpe. Grafikken var litt bedre enn 18 WOS, men ikkje noke veldig.

Ble veldig mye motorvei, men sånn er det bare.

Synd demoen bare kunne spilles i 30 minutter.

Lenke til kommentar

Fra hjemmesiden sin FAQ

 

1. When will Euro Truck Simulator be released?

Version 1.0 of the game is already completed. Currently, the game is being localized into several European languages. Euro Truck Simulator has already been shipped to stores in Germany on August 6th. Release date in Poland is August 20. The street date in the UK is August 29. Other territories should follow shortly.

 

2. Have you licensed real truck and car brands for the game?

We have tried real hard - we piled up arguments, we promised things, we begged, we painted rosy pictures. We tried alone, we tried with the help of our publishing partners in the big European countries. Unfortunately, nobody wanted to listen to us. When we ever managed to get a response, it was that the truck manufacturer is not interested in having their brand involved with computer games. Unfortunately, there will be no real truck brands in the game.

 

3. Why is the game not bigger? There should be more trucks, more countries, more cities, more roads!

It has been our intention to pack as much content and detail into the game as possible. Euro Truck Simulator was developed on a tight budget (it was fully self-financed by SCS Software), so we could only afford a small team working on the game for a limited amount of time. We are proud of what we have achieved under these conditions - we think the game is the most polished game we have ever released. But if you want the game to improve and keep growing - actually you can help us! Buy a legal copy of the game when it is released in your country, or online. Suggest the game to your friends. Give it as a present to somebody you think would have fun playing it. Start a blog or fan website covering and promoting the game. All this will help us recoup the development costs of the game and provide us with funds to further extend and expand the game.

 

4. Will there be a demo to download?

Yes, just like with most recent games developed by SCS Software, the online edition of the game will be available at the end of August, 2008.

 

The online trial version - which can be converted into a full game by credit card purchase - will contain these languages: English, German, French, Italian, Dutch, Spanish, Portuguese. If you want to be informed of the launch of the online version, please send us an e-mail at [email protected].

 

Update: a pirated copy of the game is already being circulated on the Internet - for some reason, the pirates call this stolen copy a "demo." Stay away from pirated software, you are putting your computer at risk from virus or spyware infection. By buying a legal copy of the game, you are putting your money into further development and extensions of this game. Official and clean demo of Euro Truck Simulator will be available from this site at the end of August.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...