Gå til innhold

euro truck simulator


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Har gjort det, men den driver å kobler seg ut under spilling. det grønne lyset på girspaken forsvinner, feedbacken på rattet forsvinner, og jeg mister kontroll på både pedaler, ratt og gir. Hva er galt? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten tvil et av de kjedeligste spillene jeg noensinne har prøvd. Monotont og linært, dårlig grafikk og lite utfordrende.

 

ETS < Pong.

 

Må vell kanskje ha en viss interesse for lastebil for å like dette spillet.. virker ikke som du har det..

men dårlig grafikk, ok, i forhold til spill som har sinnsyke busdjett, men dette er ett "lavbudsjett" spill, så du kan ikke forvente så mye..

jeg for min del, syntes dette er ett konge spill... har spillt det siden det kom ut, og er LAAANGT fra lei..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ah, ok :( Er det noen som har opplevd at rattet(G25) kobler seg ut? Plutselig bare svinger rattet også går det grønne lyset. Må stoppe spillinga, lukke spillet, sette i pluggen og starte spillet på nytt. Hva kan være galt? :ohmy:

Lenke til kommentar
Ah, ok :( Er det noen som har opplevd at rattet(G25) kobler seg ut? Plutselig bare svinger rattet også går det grønne lyset. Må stoppe spillinga, lukke spillet, sette i pluggen og starte spillet på nytt. Hva kan være galt? :ohmy:

 

hmm, nei det har jeg aldri opplevd.. skjer det ofte eller? kan jo være så enkelt som en ledning som ikke har ordentlig kontakt.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Ah, ok :( Er det noen som har opplevd at rattet(G25) kobler seg ut? Plutselig bare svinger rattet også går det grønne lyset. Må stoppe spillinga, lukke spillet, sette i pluggen og starte spillet på nytt. Hva kan være galt? :ohmy:

 

hmm, nei det har jeg aldri opplevd.. skjer det ofte eller? kan jo være så enkelt som en ledning som ikke har ordentlig kontakt.. :p

 

Ja, skjer hele tiden nå. Var ikke slik før. Har sjekka kontaktene, merkelig. Har funnet andre med samme problem, fikk en guide men den hjalp ikke stort.

Lenke til kommentar
Ah, ok :( Er det noen som har opplevd at rattet(G25) kobler seg ut? Plutselig bare svinger rattet også går det grønne lyset. Må stoppe spillinga, lukke spillet, sette i pluggen og starte spillet på nytt. Hva kan være galt? :ohmy:

 

hmm, nei det har jeg aldri opplevd.. skjer det ofte eller? kan jo være så enkelt som en ledning som ikke har ordentlig kontakt.. :p

 

Ja, skjer hele tiden nå. Var ikke slik før. Har sjekka kontaktene, merkelig. Har funnet andre med samme problem, fikk en guide men den hjalp ikke stort.

 

Merkelig... skjer det bare på ets?

Lenke til kommentar

Rig'n'Roll, det kommende spillet spillet som har vært utsatt i evigheter ser nå endelig ut til gjøre tegn til å slippes. Det er laget av de samme som laget Hard truck 1, 2 og King of the road hvis noen husker det. (dette var før SCS Software tok over serien, så dette er en slags Far Cry 2/Crysis situasjon.)

 

ny trailer:

 

http://www.gamespot.com/pc/driving/rignrol...fficial-trailer

 

ny preview:

 

http://gamescom.gamespot.com/story/6215923...-on-impressions

 

Må personlig si at det ser en god del mer actionfylt ut i gameplay.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jeg har ikke nevnt at jeg bruker CM stacker 831 sine front usb porter. Har det noe og si tror dere? Skal prøve selv, men holder på å pusse opp rommet akkurat nå, så får ikke testet før om 3-4 dager tidligst.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...