Gå til innhold

euro truck simulator


Anbefalte innlegg

Viktig at rattet er koblet til pc'n FØR du starter spillet. I spillet gå på innstilninger/options --> controls eller no der kan du velge mellom tastur eller ratt

 

Hvis du kobler på rattet i spillet virker det ikke uansett hva man gjør! SÅ koble til først da BØR det funke

 

Har logitech pro eller hva det heter, egentlig et ps2 ratt FUNKER SOM EN DRØM spesielt med 1020 graders svinging :D

 

BTW...har du lastet ned de nyeste drivere til rattet?

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viktig at rattet er koblet til pc'n FØR du starter spillet. I spillet gå på innstilninger/options --> controls eller no der kan du velge mellom tastur eller ratt

 

Hvis du kobler på rattet i spillet virker det ikke uansett hva man gjør! SÅ koble til først da BØR det funke

 

Har logitech pro eller hva det heter, egentlig et ps2 ratt FUNKER SOM EN DRØM spesielt med 1020 graders svinging :D

 

BTW...har du lastet ned de nyeste drivere til rattet?

 

Pga. at tiden på demoen ble slutt før jeg tenkte på å prøve med ratt har jeg ikke fått testet. Har også et ps2 ratt, men kan du garantere at det funker??

 

Har ikke lastet ned noe driver, hva er det??

Lenke til kommentar

Jeg bruker tastaturet:) Eneste jeg ikke liker at det er ikke noe særlig variasjonerende. Er den samme naturen overalt.

 

Forresten, spillte. Og så fant jeg ut at jeg orket ikke kjøre lasten den lange veien jeg akkurat kom fra. Så tok en 180 midt på motoveien. Det endte selvfølgelig ikke særlig bra. Traileren sto helt stille.

 

Men synes det går så lang tid for og få penger. Tjener jo knapt 5.000 på en tur. Og uten og jukse. Så vil dette ta ekstremt lang tid og opptjene så mye penger som jeg trenger til ny lisens, og nye byer.

Endret av viking665
Lenke til kommentar
14/08-2008 : 17:42 var min første post i denne tråden (se s.2), allerede da hadde jeg testet spillet. Og fram til dags dato eneste lisensen jeg har sett snurten av er bensin/diesel og det etter snart en måned!!!!!!!!!!!

 

Seriøst jeg tror ikke det er meningen og finne f.eks syre i den TYSKE versjonen

 

Jeg har også tysk versjon. Har ingen problemer med å se både ikon for glass, ADR klasse 3 til 1..

Lenke til kommentar
Viktig at rattet er koblet til pc'n FØR du starter spillet. I spillet gå på innstilninger/options --> controls eller no der kan du velge mellom tastur eller ratt

 

Hvis du kobler på rattet i spillet virker det ikke uansett hva man gjør! SÅ koble til først da BØR det funke

 

Har logitech pro eller hva det heter, egentlig et ps2 ratt FUNKER SOM EN DRØM spesielt med 1020 graders svinging :D

 

BTW...har du lastet ned de nyeste drivere til rattet?

 

Pga. at tiden på demoen ble slutt før jeg tenkte på å prøve med ratt har jeg ikke fått testet. Har også et ps2 ratt, men kan du garantere at det funker??

 

Har ikke lastet ned noe driver, hva er det??

 

Driving force PRO har jeg, drivere:

http://www.logitech.com/index.cfm/411/&amp...no?prodcrid=411

 

Bare velg et ratt samme driver til alle rattene :D 99% sikker på at rattet ditt funker

Lenke til kommentar

Noen som kan oversette:

Werden sie Eigetümer eines LKW'a der klasse B

 

Mangler det for å komme til nivå 4...er ikke 100% sikker om det har noe med frakt å gjøre, for det er ikke sånn 0/2 f.eks

 

Har det noe med lastebilen å gjøre eller er det bare at jeg trenger lisens på en annen frakt jeg ikke har funnet enda :blush: Trenger ikke å frakte et lass liksom?

 

HJELP...VIL til nivå 4 nå :p

 

BTW. Beste turen min var fra Lisboa til Wien 28xxx fraktet bensin :D

 

Ja er visst klasse B lastebil jeg må skaffe meg :( Da er det bare å tjene ca. 60000 til da så er det i boks :wallbash:

 

3-4 langturer = MANGE TIMER = ENDELIG nivå 4

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Viktig at rattet er koblet til pc'n FØR du starter spillet. I spillet gå på innstilninger/options --> controls eller no der kan du velge mellom tastur eller ratt

 

Hvis du kobler på rattet i spillet virker det ikke uansett hva man gjør! SÅ koble til først da BØR det funke

 

Har logitech pro eller hva det heter, egentlig et ps2 ratt FUNKER SOM EN DRØM spesielt med 1020 graders svinging :D

 

BTW...har du lastet ned de nyeste drivere til rattet?

 

Pga. at tiden på demoen ble slutt før jeg tenkte på å prøve med ratt har jeg ikke fått testet. Har også et ps2 ratt, men kan du garantere at det funker??

 

Har ikke lastet ned noe driver, hva er det??

 

Driving force PRO har jeg, drivere:

http://www.logitech.com/index.cfm/411/&amp...no?prodcrid=411

 

Bare velg et ratt samme driver til alle rattene :D 99% sikker på at rattet ditt funker

 

 

Tank you Goodall :new_woot: Da kjøper jeg meg Euro truck simulator. Er det noen verson som er bedre og billigere enn andre??

 

EDIT: Hadde det pro rattet Goodall.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Lurer på om det er like greit å kjøpe en klasse A med engang eller om spillet er så TEIT at man MÅ kjøpe B for og avansere til nivå 4 så kommer man på 4 eller 5 og må kjøpe A

 

Hadde vært fint om man bare kan gå rett på A, skal i hvertfall spare penger til A, er ikke snakk om mye forskjell, og da slipper man det tullet med å måtte spare engang til, til kjøp av lastebil

Lenke til kommentar
Lagre, kjøp klasse A, funker det ikke så loader du ;)

 

Sef. noe annet ville vært teit :p

 

Testet det nå måtte visst kjøpe B og tror du FA*** meg ikke at du må kjøpe A for å komme til nivå 5 :wallbash: Dette er det TEITESTE jeg har sett

 

Ikke fikk man nok i innbytte for B så man hadde rå til å kjøpe A med engang heller

 

Jaja da blir det noen turer mellom Frankfurt og Lisboa 35000 pr gang :D

Lenke til kommentar

WOW...HOLY MOLY

 

Kjøpte den BILLIGSTE klasse B bilen, uten noe som helst oppgradering, kjørte den fra ROMA til BARCELONA på EN tank :D

 

Og den klarte FINT og holde 100 i alle oppoverbakker, og mere trenger man ikke for jeg fikk fartsbot da også. SÅ jeg har cruise'n satt på ca. 97km/t og den BILLIGSTE DUGER SÅ DET SYNGER :D

 

Ikke bruk penger på dyr klasse B, IKKE bruk penger på oppgradering for klasse A er ikke langt unna

Lenke til kommentar
Viktig at rattet er koblet til pc'n FØR du starter spillet. I spillet gå på innstilninger/options --> controls eller no der kan du velge mellom tastur eller ratt

 

Hvis du kobler på rattet i spillet virker det ikke uansett hva man gjør! SÅ koble til først da BØR det funke

 

Har logitech pro eller hva det heter, egentlig et ps2 ratt FUNKER SOM EN DRØM spesielt med 1020 graders svinging :D

 

BTW...har du lastet ned de nyeste drivere til rattet?

 

Pga. at tiden på demoen ble slutt før jeg tenkte på å prøve med ratt har jeg ikke fått testet. Har også et ps2 ratt, men kan du garantere at det funker??

 

Har ikke lastet ned noe driver, hva er det??

 

Driving force PRO har jeg, drivere:

http://www.logitech.com/index.cfm/411/&amp...no?prodcrid=411

 

Bare velg et ratt samme driver til alle rattene :D 99% sikker på at rattet ditt funker

Har kjøpt dette rattet til å bruke til spillet, men hvordan får en aktivert 900grader? :) edit: akkurat i skrivende stund fant vi det

og rattet er veldig unøyaktig av en eller annen grunn. Til høyre f.eks. svinger den fint, men til venstre veldig brått plustelig.

Endret av adoggy
Lenke til kommentar

hvis du har samme ratt som meg så er det trykk samtidig på:

 

select, r3 og den "gir dingsen" på høyre side BAK rattet

 

Samme kombi med "gir dingsen" på venstre side, gir 2 forskjellig motstand innstilninger. 1 blink betyr lettere motstand og 2 blink betyr mere motstand

 

Nå skal jeg innrømme at motstanden har av en eller annen grunn funket bare 1 gang sånn plutselig mens jeg spilte, og det er nok spillet for alle andre spill FUNKER OPTIMALT med tanke på motstand

Lenke til kommentar

Noen spørsmål.

 

 

1. Hvor i spillet skal man gjøre disse knappene for motstand??

 

2. Er det i det hele tatt radio, slik som i 18WOS?,

3. De forskjellige "achievement'sene" slik som å ta x antall bilder o.l, har dette noe å si?

4. Noen som har tips til litt "juksing", da det tar hundre år å få nok penger??

 

EDIT: Rattet fungerer Goodall! Men lurer på dette med motstand enda!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

I dette nøyaktig spill funker ikke motstanden av en eller annen grunn :hmm: En gang av de ørten timene :blush: jeg har spilt funka det bare sånn plutselig.

 

Men hadde det funket så ville du merket forskjell med den metoden jeg har beskrevet.

 

Vet ikke om andre som har ratt av andre typer er med eller uten motstand.

 

I xp64 funket det helt NICE i 18whos, i vista 64 ikke, euro truck har jeg bare testet i vista 64. Tror det er et eller annet som skurer et eller annet sted i disse lastebil spillene kombinert med vista 64, vet ikke hvordan det funker i vanlig vista heller da jeg ikke har prøvd det

 

edit: tror ihvertfall IKKE det er driverne til logitech da dette FUNKER 100% i alle andre bilspill jeg har

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...