Gå til innhold

Ratchet and Clank anmeldelse hos Gametrailers


SpyHunterX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I gang med å få tak i Skill Points her, se om det er noe morsomt jeg kan unlocke, runda Challenge Mode tidligere i dag.

 

Spoilerteksten inneholder navn på karakterer du støter på.

 

Digger Zephyr og Cronk (Xbox 360 og PS3), mye bra replikker fra de to. I tillegg har man jo Mr. Zurkon, humrer litt for meg sjøl av mye av det han sier.

 

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Eneste jeg misliker er at når jeg gjør en bitteliten feil, så må jeg spille sinnsykt mye omigjen for å komme på samme plassen. Det ødelegger litt, synes jeg. Hjelper ikke å lagre heller, siden jeg ikke kommer på det stedet jeg lagret spillet....

Synes dette spillet er ganske greit på det. Aldri noen virkelig lange deler man må spille omigjen. Riktignok litt, men ikke i nærheten av det som var i Jak og Daxter serien.

Lenke til kommentar
Eneste jeg misliker er at når jeg gjør en bitteliten feil, så må jeg spille sinnsykt mye omigjen for å komme på samme plassen. Det ødelegger litt, synes jeg. Hjelper ikke å lagre heller, siden jeg ikke kommer på det stedet jeg lagret spillet....

Synes dette spillet er ganske greit på det. Aldri noen virkelig lange deler man må spille omigjen. Riktignok litt, men ikke i nærheten av det som var i Jak og Daxter serien.

 

Synes enkelte av sekvensene hvor man spiller Clank er irriterende. Er såpass lette at jeg ikke konsentrerer meg skikkelig, men fort gjort å trykke litt feil så man ramler ned. Da er det virkelig kjedelig å spille det samme om igjen

Lenke til kommentar
Hva synes folk om vansklighets graden? Jeg har spilt igjennom hele og startet på challange mode, men jeg synes faktisk spillet var litt utfordrene i vanlig modus :p Trodde det skulle være lettere etter hva jeg har lest av anmeldelser osv.

Jeg døde innimellom, men var ikke så mange steder der jeg døde mange ganger på rad. Unntaket var mot slutten av spillet, i tillegg til i flysekvensene før jeg hadde lært meg å bruke styringen skikkelig.

 

Spillet var dessverre ikke vanskeligere å spille igjennom på Challenge-mode, men det var litt morro å se hvor høyt man kan holde multiplieren.

 

Informasjon om hva som skjer når man får alle holo-plans i spoiler:

 

Ikke bruk RYNO IV / RYNO 4-Ever så mye om du vil ha litt utfordring i Challenge-mode, den er ikke balansert i forhold til fiendene på noen måte.

 

Lenke til kommentar
Eneste jeg misliker er at når jeg gjør en bitteliten feil, så må jeg spille sinnsykt mye omigjen for å komme på samme plassen. Det ødelegger litt, synes jeg. Hjelper ikke å lagre heller, siden jeg ikke kommer på det stedet jeg lagret spillet....

Synes dette spillet er ganske greit på det. Aldri noen virkelig lange deler man må spille omigjen. Riktignok litt, men ikke i nærheten av det som var i Jak og Daxter serien.

 

Synes enkelte av sekvensene hvor man spiller Clank er irriterende. Er såpass lette at jeg ikke konsentrerer meg skikkelig, men fort gjort å trykke litt feil så man ramler ned. Da er det virkelig kjedelig å spille det samme om igjen

Clank er ikke det beste i spillet nei, det skal han ha. Det er alltid gøy og finne tilbake til Ratchet etter å ha spilt Clank en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...