Gå til innhold

Internett ut av norge nede ?


Mato

Anbefalte innlegg

vell jeg kommer meg ikke ut av norge på intetrnett akkurat nå , alle norske nettsider funker fint men resten er nede for meg .

 

er det noen som vet hvor man sjekker statusen for nett ut av landet , føler på meg at en eller annen conection ut av landet datt ned nå .

 

EDIT: isp NGT , plasering Stavanger .

 

viker som dette er et omfattende problem :(

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Samme her, har Lyse. Set ut til at det er trafikk mot USA som har problemer, sider i Europa funker fint.

 

Redigert: Noen sider begynner å laste, får tittel, men ikke noe mer.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
MSN er nede her.

Her også. Men jeg kan melde at jeg ikke har noen problemer med utenlandske sider, heller ikke amerikanske sider som http://www.whitehouse.gov/.

Prøv digg.com o.l. da, de laster uendelig treigt her. Whitehouse.gov funker, det kan være en link som har feila, slik at noe trafikk blir omdirigert. Noen sider laster, men forferdelig treigt.

 

Redigert: Da funker det her, rart :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
MSN er nede her.

Her også. Men jeg kan melde at jeg ikke har noen problemer med utenlandske sider, heller ikke amerikanske sider som http://www.whitehouse.gov/.

Prøv digg.com o.l. da, de laster uendelig treigt her. Whitehouse.gov funker, det kan være en link som har feila, slik at noe trafikk blir omdirigert. Noen sider laster, men forferdelig treigt.

 

Digg.com lastet helt fint hos meg, i tillegg er MSN tilbake.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Ja, det så ut til at det var mange som hadde det problemet i går. Var inne på norske nettsider og det funket helt bra ( Nåja, se bortifra at pc-en min er ustabil for tiden, faller ut av internettet ganske ofte), men sider som f.eks. youtube.com kom jeg rett og slett ikke innpå. Eller jeg kom jo inn, men siden så ikke som det som den pleier, manglet mye. Kunne ikke gå inn og se på videoer f.eks. Og det tok evigheter bare å komme inn på på siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...