Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slipknot konserten var jo fantastisk bra da, selvom det ikke er helt min smak.. Var vel en av de få som fikk 6'er i avisen det året hvis jeg ikke tar feil(?).. Men skulle gjerne sett Bowie selv, selvom jeg ikke er noen stor fan..

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

Noe så ekstremt óg. Og kritikken har vært veldig mye tydeligere dette året i forhold til tidligere år etter min mening. Den kom tidlig, lenge før det store slippet, så de kunne fint ha skaffet inn en headliner eller tre.

 

Jeg elsker Roskilde, og drar dit på grunn av det - jeg vet hvor gøy det blir der totalt sett uansett. Men for programmet alene hadde jeg ikke engang vurdert å reise i år. Jeg håper virkelig at jeg blir positivt overrasket av random konserter. Jeg skal også prøve å høre på noe av det før jeg reiser, har ikke hatt tid til det før nå pga mye studier, eksamener og jobb.

Lenke til kommentar

Jeg og mine skal kjøre bil nedover. Reiser fra litt utenfor Oslo kl.0600. Parkerer på parkeringsplassen på vestsia. av festivalområdet. En kompis gjorde det i fjor, og det var veldig lettvint og kjekt. Hvor lang tid tror dere det vil ta å kjøre Oslo-Roskilde? Vu har vurdert båt fra oppi sverige og ned, men aner ikke hvor vi skal kjøpe biletter osv.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Jeg og mine skal kjøre bil nedover. Reiser fra litt utenfor Oslo kl.0600. Parkerer på parkeringsplassen på vestsia. av festivalområdet. En kompis gjorde det i fjor, og det var veldig lettvint og kjekt. Hvor lang tid tror dere det vil ta å kjøre Oslo-Roskilde? Vu har vurdert båt fra oppi sverige og ned, men aner ikke hvor vi skal kjøpe biletter osv.

Det er nok Helsingør-Helsingborg båten dere snakker om. Er ikke så dyrt. Bil + 2 personer koster 120 kr. Også blir det 20 kr pr. person hvis dere er mer enn 2 stk. Du kan kjøpe billett på siden jeg linket til, men jeg har pleid å kjøpe billett i "luka" på kaia... Mulig det går raskere hvis man har billett på forhånd. Har bare gode erfaringer med båten, og den gjør turen mye mer behagelig.. hvertfall for sjåføren :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg og mine skal kjøre bil nedover. Reiser fra litt utenfor Oslo kl.0600. Parkerer på parkeringsplassen på vestsia. av festivalområdet. En kompis gjorde det i fjor, og det var veldig lettvint og kjekt. Hvor lang tid tror dere det vil ta å kjøre Oslo-Roskilde? Vu har vurdert båt fra oppi sverige og ned, men aner ikke hvor vi skal kjøpe biletter osv.

8-9 timer vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...