Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok et slipp:

 

BOB HUND (S) har leveret mere galskab og humor til den svenske sangskat end stort set nogen anden. De er et super musikalsk og inspireret opkog af The Pixies, Pere Ubu og The Smiths, som de tilføjer deres hel egen blå og gule farve. Bob Hund tog en tur på de engelske jagtmarker under navnet Bergman Rock, men nu har de fundet tilbage i den form, som fik alle ud at springe rundt til de skånske vanvidstoner fra begyndelsen.

 

THE DUKE SPIRIT (UK) har kun eksisteret siden 2002, men deres liveshows varsler allerede om en fremtidig plads ved siden af bands som Yeah Yeah Yeahs og The Kills. Deres specialitet er sexet og storbyagtig garagerock, og singleudspillet ”My Sunken Treasure” flirter også med Motown-soul.

 

QUEEN IFRICA (JAM) kombinerer klassisk, spirituel roots-reggae med den pågående og kropslige energi fra dancehall. Hun har en kildevandsklar sangstemme, en sprød buket af blændende melodier og en umiskendelig jamaicansk dialekt.

 

Har ingen formening om dem da jeg ikke har hørt noe av dem før :closedeyes:

Lenke til kommentar

Skjer med Quarten a? Avlyst og KONKURS :eek::wow::idea:

 

Ble litt trist da jeg hørte det.. Det er liksom.. den Norske festivalen.

Nå har vi da Hove her og da.

 

Menmen, nå som Justice ikke har noe å gjøre i juli...

Roskilde: BOOK JusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJustic

JusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJusticeJustic

JusticeJustice

Lenke til kommentar

Nå er jeg evig spent på hvordan Roskilde blir. Vi var en gjeng som opprinnelig skulle til Quart, siden vi har leilighet der, men siden arrangørene er talentløse gikk det dårlig.

Hvilken camp skal forumfolket på? Og hva er greit å ha med i oppakningen?

Og hvor mye penger jeg trenger jeg?

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Aner ikke. Ender vel på camp med folk fra Jessheim o.l Har en del kjente derfra og fra nabokommunene som skal.

Tenkte mer på slike praktiske saker når det kom til å pakke. Jeg har ikke vært på annet enn Quart 05, og da sov vi på motell :p Men det finner jeg vel ut av meg selv.

Lenke til kommentar
Hehe jeg kan gi deg såpass tillit at jeg investerer i en rull gaffa. Dette blir stas!

Kanskje jeg til og med ser deg på campen :ninja:

Du kommer til å takke meg. ;)

Camper du på C? Du får se etter hun med nonstop-ører.

 

Åja. Men ikke Roskilde, heller til Øya! :thumbup:

 

Tenk om Håkan Hellström hadde tatt seg en tur til Øya? Å, jeg blir skjelven i knærne bare ved tanken.

Kan du ikke holde deg til snakk om roskilde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...