Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Christ.... Jeg skjekket lagtidsvarselet både igår og idag på ca 8 forskjellige nettsider, og igår så det ut til å bli ganske bra vær, men IDAG ser det ut til å bli en del dager med litt regn.

 

Det positive er at det meste "mm målet" jeg leste var 5mm....

Men regn er regn. Det blir gjørmete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DMI skal være mest pålitelig i følge danskene selv.

 

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr...ark.htm?by=4000

 

Det blir fint vær for de av oss som venter i køen på lørdag. Så blir det litt regn søndag og mandag, før vi tørker og får fint vær fra og med tirsdag. Kan leve med det, er uansett veldig, veldig mye bedre enn i fjor.

 

Har forresten sett en del Hove-klipp de siste dagene (live nå, Radioresepsjonen ^^). Godstemningen (pre-festivalstemningen) begynner å komme på plass, gleder meg enormt. =)

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Det som er virkelig ille med varme og tørke på roskilde er at det lukter piss absolutt overalt, fordi folk bare pisser hvor som helst, og det blander seg med sanda på bakken og virvles opp i lufta. Kan umulig være bra for helsa heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Stemmer, det ser veldig lovende ut. Jeg tør ikke å la støvlene ligge hjemme likevel, men er optimistisk. Venter på morgenens oppdatering på yr.no som kommer om en times tid. Er skikkelig værmeldingsjunkie om dagen. :p

 

hehe det høres ut som du er verre enn meg! Jeg skjekker opptil 5 + ganger om dagen på litt over 5 nettsider om været xD

 

Se forøvrig på dette:

 

http://www.accuweather.com/world-forecast-...7C&metric=1

 

Og denne:

 

http://uk.weather.com/weather/10day-Roskilde-DAXX0029

 

Ikke dårlig utover festivalen :D!

Endret av Lundby2
Lenke til kommentar

Kommer med et litt "newbie"-spørsmål igjen her. Leste litt gjennom her nå, og det jeg ser folk skriver er at du må være tidlig ute for å få camping plass. Vi har bestilt båt/tog og regner med å være der nede i løpet av søndagen den 29. Er det slik at det nesten er umulig for oss å få en campingplass da?

Lenke til kommentar

Ikke noe tema her, men hørte at en gjeng jeg kjenner skal "arrangere camp-olympics" på c-campen (under planlegging), som blir åpent for alle som vil leke. Hun nevnte øvelser som:

-Gjørmebryting (hvis det blir regn)

-Quiz med øl

-Kreative drikke-konkurranser

-Tautrekking

Og andre artige øvelser under påvirkning av diverse substanser. Jeg skal slenge på et forslag som sier at hvert lag må betale en påmeldingavgift i form av øl, og vinneren tar alt.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Kanskje muliheter for at Metallica tar turen innom igjen? :)

 

ehh, artistlista er ferdig? jeeg skjønner at man hadde mindre muligheter for å se den enogtredevteitiende,men uansett.. skjerpings. at metallica kommer er like sannsynlig som at jeg kjøper en ting. jeg er søskenbarnet ditt.

Lenke til kommentar

Ja, nå er det bare 1 døgn og noen timer til jeg setter meg i bilen å reiser. Alt er klart, untatt teltet, som jeg akkurat fant ut at var ødelagt. Må kjøpe nytt i morgen. I tillegg er stereokassa vår ferdig! Om noen vil hilse på oss på camp C ved dusjene, så bare stikk innom. :D Gå etter flagget!

Se bilde under.

 

Flagg

r0012265resizevs4.th.jpg

 

Stereotralle

dsc00294qn0.th.jpg

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

hehe, phantasy ifjor ville det nok vært rimelig vrient å skaffe seg en camp, men jeg tror det kommer langt færre i år. (ifjor var det utsolgt)

 

Luedotten! Godt mulig jeg stikker innom en runde. etter å ha sett det flagget virker dere som "min type mennesker" xD

Lenke til kommentar
hehe, phantasy ifjor ville det nok vært rimelig vrient å skaffe seg en camp, men jeg tror det kommer langt færre i år. (ifjor var det utsolgt)

 

Luedotten! Godt mulig jeg stikker innom en runde. etter å ha sett det flagget virker dere som "min type mennesker" xD

Flotte saker! Kom å si at du er deg, så skal du få en ballong!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...