Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flyr.

Fant ut at det ble det greieste når man reiser fra Trondheim. Flyet går direkte og kommer på 3050 tur/retur. Billigere alternativer ble gjerne bytting mellom busser eller tog, og ville tatt ganske mye lengre tid. Jeg synes ikke pengene jeg sparte på det var verdt det :p

Lenke til kommentar

går det greit å kjøpe billett hjem igjen der nede? blir den mye dyrere isåfall?

De siste dagers dårlige vær har fått meg til å lure litt på om jeg orker å være en hel uke der nede i regnvær, som det var i fjor..... Og da er det litt dumt å kjøpe returbillett allerede nå.....

Lenke til kommentar

joa den er jeg med på.

Selv venter jeg med den retur billett kun p.g.a jeg ikke har råd til den AkkuraTT nå. på en måte..

 

Men til alle dere som frykter reprise av fjorårets vær, så kan det være en fin ting å huske på at det aldri har regnet så mye på roskilde -Ikke engang ALLE gangene til sammen!

Så det er mulig at det blir litt regn, men noe i nærheten av 07 er det lav odds for;]

Lenke til kommentar

Syns ikke det er rart det ikke er utsolg i år.. Blir derimot veldig overrasket hvis det i det hele tatt blir utsolg før festivalen(det er i såfall kun pga. billetthaier kjøper opp 20-30% av billettene)...

04 hadde Metallica og 06 hadde Roger Waters(samt en av Roskilde historiens sterkeste line-ups) som selger 40-50 000 billetter alene. At det ble utsolgt i 07 tror jeg hadde mye med suksessen både i 05 og ikke minst 06 å gjøre.

Årets line-up blir sett på som historiens svakeste line-up for Roskilde, og været i fjor hjelper heller ikke stort på årets billettsalg.. (samme som at det ikke ble utsolg i 05 etter regnåret 04)

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...