Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Hehe, er så mye man kan bruke en grop til i Roskilde! :!:

 

Reiser ikke før på mandag selv, første året (vært der siste 5 åra)jeg ikke er der fra det åpner. :closedeyes:

Skal reiser med noen som er på Hove nå, og som trenger en dag hjemme til og vaske litt klær og sånt... pingler. :green:

 

Gleder meg mer og mer for vær dag som går nå. Håper vi slipper å svømme i gjørme i år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

 

Innlegg som bryter med dette er slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering tas via PM.

Lenke til kommentar

Der var jeg hjemme. Har egentlig ikke ord for hvordan det var, men skal såååååå ned der neste år. Kan dele bilder senere. Eneste minuset var som jagarock sa, at det var drepende varmt i teltet om morgenen. De 2 minuttene fra du våknet til du var ute var rent, skjært helvete.

Lenke til kommentar

Sjalu, ja. Eg skal prøve å styre meg, men kan ikkje love noko. Konserten var fantastisk! Musikken, karismaen til Steve, stemningen i publikum. Eg elskar Seasick Steve. Og eg gjekk berre tilfeldigvis innom konserten, der var det like før eg gjekk glipp av det beste sidan oppskjera brød.

Lenke til kommentar

Kom hjem igår natt, klokka 5 på natta, skikkelig sliten.

 

Wow for en festival. Tiden gikk så fort at det var skummelt!

 

Mye bra musikk, masse bra fyll!

 

Eneste som var leit var de svenske naboene våre som bare virka totalt hjernedøde + vi lå litt for nærme skate området... Der har dem jo en scene hvor de har Roskillz osv. Rap er jo crap men _dansk_ rap er ihvertfall crap! Fysj! :(

 

men alt i alt, en Fantastisk festival! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...