Gå til innhold

Første review av Mass Effect er her.


JulianR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda det ser bra ut, det kan vel ingen nekte for. Men personlig eg ikkje overhodet fristet eller overbevist til å kjøpe det, eg tror rett og slett ikkje spillet er noe for meg som sagt tidligere. Men eg avskriver det ikkje av den grunn, skal få testet det ihvertfall. er vel ikkje annonsert noen demo for dette her heller ?

Lenke til kommentar
Alle virker så begeistret for Mass Effekt for tden, er jeg alene om å synes at dette spillet ikke ser noe bra ut?

 

Personlig synes jeg det ser veldig bra ut, men om det hadde vært et ukjent lite firma fra Polen som utviklet det hadde det ikke fått så særlig mye oppmerksomhet fra min side. Grunnen til at dette spillet er det jeg gleder meg mest til for tiden er pga at utviklerne av det tidligere har laget noen av de spillene jeg ser på som de beste, deriblant Neverwinter Nights, Star Wars KOTOR, Baldurs Gate etc. Jeg føler meg så og si 100% sikker på at jeg kommer til å elske dette spillet.

Lenke til kommentar
Joda det ser bra ut, det kan vel ingen nekte for. Men personlig eg ikkje overhodet fristet eller overbevist til å kjøpe det, eg tror rett og slett ikkje spillet er noe for meg som sagt tidligere. Men eg avskriver det ikkje av den grunn, skal få testet det ihvertfall. er vel ikkje annonsert noen demo for dette her heller ?

 

Bioware har snakket om en demo, men ingenting har ikke blitt annonsert enda.

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...