Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående de "black-out når jeg reiser meg"-opplevelsene er det noe som lett kan motvirkes ved å bruke "Anti-G-Force"-trikset jagerflypiloter bruker når du merker hodet "forsvinner"! Jeg gikk rett i gulvet ved X antall tilfeller før jeg fant ut dette, men har aldri gått i gulvet siden! :thumbup:

 

Jeg var også en av de som pressa på øyelokkene og så masse rare lys, tåke, mønstre og annen "støy" på synsfeltet! Må si det er en ganske "trippy" opplevelse! :ph34r:

Fortell om 'Anti-G-Force-trikset" da.. Hjelper jo ingen andre når du bare sier det uten å forklare hvordan man gjør det! :mellow:

 

Med mindre det er en subtil form for humor jeg ikke forstår da.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar

Når jeg skal justere lyden på tven må jeg sette tallet på 5,10,15, osv!

5 "hakk" hver gang jeg skal justere!

 

Også må jeg altid kose litt med hunden min og si god natt og småprate litt med henne før jeg legger meg! :D

 

Når jeg baker meg en pris må den altid være tønneformet!;D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Når jeg skal justere lyden på tven må jeg sette tallet på 5,10,15, osv!

5 "hakk" hver gang jeg skal justere!

 

Også må jeg altid kose litt med hunden min og si god natt og småprate litt med henne før jeg legger meg! :D

 

Når jeg baker meg en pris må den altid være tønneformet!;D

Jeg holdt på sånn før, helt til jeg tenkte hvorfor, da ble det bare værre, fordi så setter jeg den på 21, 26, 31 osv. Bare for å ikke sette den på et rundt tall..

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet+981287349

Ser meg bestandig om før jeg må tisse, og på offentlige plasser legger jeg papir på toalett skålen.

"Knekker" fingerledd før jeg setter meg på datamaskinen.

Er innom diskusjon nesten hver halvtime for å skjekke om nån har svart på postene mine.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Når jeg er i en bil og vi kjører et sted det er skygger tvers over veien. Dvs. grunnet bygninger, trær eller lignende, så meg jeg alltid stramme kjeven når vi kjører "på en skygge".

 

.. Jau.

 

Me two! Enten så strammer jeg kjeven, eller som jeg gjorde før, gnissa tenner. Klarte å slutte med gnissingen når jeg merket hjørnetennene ble sløvere :/

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

-Må alltid gå til skolen 08:13 og være der minst 10min før det ringer. Bor 300m unna skolen.

-Alarmen står på 07:45 hver dag og slumringa må stå på 7min.

-Klarer ikke å ha noen form for lys på når jeg sover, selv om det bare et lite grønt lys på skjermen eller noe.

-Føler jeg alltid ser på klokka når den ender på 37.

-Jeg knekker fingre ganske ofte, hvis ikke føles de rare.

-Klarer ikke ta på dørhåndtak på offentlige toaletter.

-Ser på klokka, for å så glemme hva den var og må sjekke igjen.

-Tar ikke telefon når jeg ikke veit hvem som ringer.

-Sjekker alltid om mobilen ligger i lomma. Den MÅ alltid ligge i høyrelomma.

-Ser ofte i kjøleskapet og skuffen uten grunn.

-Legger alltid papir i dø før jeg driter.

-Er det noe feil med andres PC, syns jeg det er irriterende og fikser det med en gang, ofte uten å spørre om lov. Samme er det hvis PC'n er treig.

-Hvis noen ser på meg må jeg alltid sjekke at sveisen er i orden, tror alltid det er det de -Irriterer meg veldig over skrivefeil.

-Skal jeg ta meg vann skyller jeg alltid glasset før jeg heller oppi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg markerer bilder og tekst når jeg surfer (i Firefox), og prøver å finne ut hvor mye tekst jeg kan markere før deler av ordene blir gjennomsiktige når jeg drar de bortover. Derfor var det awesome å teste ut Opera, siden der kan man dra ting rundt omkring så mye man vil uten at de blir gjennomsiktige.

Endret av SPRCO
  • Liker 2
Lenke til kommentar
jeg spiser, så ofte jeg kan, all kjeksen før jeg spiser den nedesrte "blokken" med sjokolade i en kroneis. Dvs. den kjeksen som er rundt sjokoladebiten.

Jeg har en lignende smårar vane. Når jeg spiser softis så må jeg spise den til en rund og pen form. Usymmetri må motarbeides. Alt annet er is-mishandling.

Lenke til kommentar
Angående de "black-out når jeg reiser meg"-opplevelsene er det noe som lett kan motvirkes ved å bruke "Anti-G-Force"-trikset jagerflypiloter bruker når du merker hodet "forsvinner"! Jeg gikk rett i gulvet ved X antall tilfeller før jeg fant ut dette, men har aldri gått i gulvet siden! :thumbup:

 

Jeg var også en av de som pressa på øyelokkene og så masse rare lys, tåke, mønstre og annen "støy" på synsfeltet! Må si det er en ganske "trippy" opplevelse! :ph34r:

Fortell om 'Anti-G-Force-trikset" da.. Hjelper jo ingen andre når du bare sier det uten å forklare hvordan man gjør det! :mellow:

 

Med mindre det er en subtil form for humor jeg ikke forstår da.

 

Mest effektive mot "svartskjerm" er jo å bøye ned hodet for å få blod til hjernen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...