Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Holder volumet unna runde tall, og har de heller på tall som ender med 3, 7, og 9 :p

Er du helt sprø? :scared: Volumet må jo være delelig med 2 eller 5! :)

Jeg er helt enig. Denne personen er syk i hodet og bør sperres inne.

 

white-coats-300x300.jpg

 

 

Men sånn seriøst er det likt med meg og musikk på Ipoden. Hvis sanglengden ikke er delelig med 2 eller fem slik at sanglengdene "møtes", er ikke sangen så god lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har volumet konsekvent på tall som ender med 0, 3, 5 eller 7 her, samt 2, 4, 8, 16, 32, 64 osv.

 

Jeg klarer helt fint å la det være, som en tilbakevisning av fatters sporadiske påstander om at jeg lider av tvangstanker. Verden går overhodet ikke under av at jeg lar være å følge denne "regelen", og jeg opplever ingen angst ved å vike fra dem. Hjernen vår er tilpasset å belønne mønstre, og så lenge det ikke er til uhensiktsmessig hinder i hverdagen ser jeg ikke noe problem med å ha noen slike tanker/handlinger. Det er når det begynner å bli et problem at en bør gjøre noe med det.

 

At jeg ser mønstre overalt, f.eks. i gulvfliser som er lagt tilsynelatende tilfeldig, er for meg en morsom bieffekt av måten hjernen fungerer. Det er bare noe jeg morer meg over, og jeg føler ingen trang til å gjøre spesielle ting for at verden ikke skal rase sammen over meg. Heldigvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

EDIT: Så missliker jeg lyden av en mobil som vibrerer. Vet ikke hvorfor, men den er ekkel.

Jeg og, blir uvel og litt nervøs når jeg hører den

 

Jeg også. Ganske sikker på at i mitt tilfelle så skylder det mange år med vibrerende mobil som ringeklokke, hjernen min forbinder det automatisk med ord som: "ork, stress, trøtt, slitsomt" osv. Minner meg litt om:

 

http://www.youtube.com/watch?v=qy_mIEnnlF4

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tygger mandarinbåter alltid på venstre side.

 

Aahhh.. Det var godt å få ut!

Hvor får du tak i mandariner? Det har ikke vært i salg på lenge.

 

Jeg må forresten alltid skrelle klementinskallet i ett stort stykke. Helst spiraltformet.

 

Mandariner og klementiner er vel det samme(?). Butikkene er ihvertfall fulle av denne lille frukten om dagen. Her om dagen solgte de spanske mandariner på Coop Obs!.

Lenke til kommentar

Jeg bare må plassere sokkene slik at jeg vet hvilken som er brukt på høyre fot og hvilken som er brukt på venstre, før jeg legger meg.

Slik er det med meg å. Sokken passer bare ikke på den andre foten etter litt bruk.

 

Var litt lat en morgen med å komme meg opp og dama begynte å ta på sokkene mine, kjente med en gang at noe var feil når hun hadde tatt de på. Måtte da kle de av meg å ta de på motsatt fot. Dama bare ristet på hodet :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

og når jeg har tørket meg i ræva.

 

Er du ikke litt i faresonen for å skrape borti låret da?

 

Nå vet jeg ikke om du mener på innsiden eller utsiden av låret, men jeg tørker meg ved å ta armen rundt og dra opp mot ryggen, deretter flipper jeg papiret i 180-graders vinkel mot klokka, fører hånden frem og observerer resultatet. Denne prosessen itereres inntil der ikke er noe avføring å spore.

 

Vil også legge til at jeg putter papir i toalettet, før jeg legger kabel. Liker ikke kjølige overraskelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om du mener på innsiden eller utsiden av låret, men jeg tørker meg ved å ta armen rundt og dra opp mot ryggen, deretter flipper jeg papiret i 180-graders vinkel mot klokka, fører hånden frem og observerer resultatet. Denne prosessen itereres inntil der ikke er noe avføring å spore.

 

Ja, akkurat. Jeg mente vel utsiden av låret. Du har altså en mulighet til å treffe dasslokket da? Eller lukker du papiret?

Lenke til kommentar
Ja, akkurat. Jeg mente vel utsiden av låret. Du har altså en mulighet til å treffe dasslokket da? Eller lukker du papiret?

 

Nei, jeg lukker ikke papiret. Det kan fort by på utfordringer når man ikke ser. Faren er at man lukker papiret feil vei. Jeg glemte å fortelle at jeg beveger meg noe i motsatt retning av toalettet før selve tørkeprosessen starter. Det er viktig å passe på at man har god pasning og luft mellom skinkene under dette trinnet. Det fikses greit ved å ta en hånd på hver side og dra fremover. Se rett frem når du gjør dette (litt samme stil som en skihopper).

Endret av Daddlemannen
Lenke til kommentar

og når jeg har tørket meg i ræva.

 

Er du ikke litt i faresonen for å skrape borti låret da?

 

Nå vet jeg ikke om du mener på innsiden eller utsiden av låret, men jeg tørker meg ved å ta armen rundt og dra opp mot ryggen, deretter flipper jeg papiret i 180-graders vinkel mot klokka, fører hånden frem og observerer resultatet. Denne prosessen itereres inntil der ikke er noe avføring å spore.

 

Vil også legge til at jeg putter papir i toalettet, før jeg legger kabel. Liker ikke kjølige overraskelser.

 

kjente meg skremende igjenn i denne beskrivelsen.. fikk meg også en god latter! tar du også 2 "biter" av toalettrullen og bretter den i to - kant i kant ? det er iallefall et triks jeg bruker får at ikke avføringen skal trenge igjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...