Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Spiller ikke wow, så er nok ikke det som er grunnen ;) Ser endel på tv da, så kanskje det har noe med det å gjøre.

Fikk noen sånne jern-piller som skulle hjelpe, men de smakte kjetting. Var ikke veldig flink til å ta de :roll:

 

Seriøst? Jerntabletter? :p Hender slik med meg ganske ofte og, er det mangel på jern? :p

Jeg fikk beskjed om at det var det som trengtes :D Gav de ikke store sjangsen, så aner ikke om det funker

Endret av SpencerReid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller ikke wow, så er nok ikke det som er grunnen ;) Ser endel på tv da, så kanskje det har noe med det å gjøre.

Fikk noen sånne jern-piller som skulle hjelpe, men de smakte kjetting. Var ikke veldig flink til å ta de :roll:

 

Seriøst? Jerntabletter? :p Hender slik med meg ganske ofte og, er det mangel på jern? :p

Jeg fikk beskjed om at det var det som trengtes :D Gav de ikke store sjangsen, så aner ikke om det funker

 

Jeg knasket i meg jerntabletter i sikkert 7-8 år grunnet meget lavt jerninnhold. Det funker, men du må nok supplere med litt mat som inneholder jern, som f.eks brunost, leverpostei, grønne grønnsaker osv

Lenke til kommentar
Når jeg kjører bil synger jeg med for full hals. Noen ganger spiller jeg lufttrommer med mens jeg kjører noe som kan gå utover kjøringen hvis jeg skal "spille" med basstrommen.

 

:new_woot:

 

jeg piller meg i rompen etter jeg har drete

 

Neste gang, kan du jo prøve å pelle deg i rompa før du har tørka deg.

 

 

--------

 

Jeg begynner å flire vis det begynner å lukte noe jævli menneske-promp plutselig. :ermm: (vet ikke hvorfor, men greier nesten ikke stoppe å flire.. :nei: )

Lenke til kommentar
Det hadde jeg også når jeg satt 24/7 og spilla *skjekker_opp_hvor_ SpenverReid_er_mest_aktiv_i* Internasjonal fotball.

Svarte.

Ble ikke WoW.. Jaja. (Spiller ikke slike spill).

 

Hadde/har samme probs som deg. Muttern og Legene mener at og spise litt rusten spiker (jern helst) på boks kan hjelpe.

 

Jeg har hemokromatose og har samme problem.

 

Hemokromatose betyr at jeg har såpass mye rødeblodceller/jern at jeg ruster i leddene og har omtrentlig 1++ mer liter blod enn normalt.

 

Så jeg er skeptisk til at jern vil hjelpe, det er nok bare lavt blodtrykk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg stå opp senest kvart over 10. Uansett hvor trøtt jeg er, om det er helg eller ferie, eller hvor lenge jeg var oppe natta før. Det spiller ingen rolle, er jeg ikke ute av senga til kvart over 10, er hele dagen ødelagt, og jeg blir fryktelig irritabel.. Det blir bare feil! :p

Endret av Ludda
Lenke til kommentar
Jeg stå opp senest kvart over 10. Uansett hvor trøtt jeg er, om det er helg eller ferie, eller hvor lenge jeg var oppe natta før. Det spiller ingen rolle, er jeg ikke ute av senga til kvart over 10, er hele dagen ødelagt, og jeg blir fryktelig irritabel.. Det blir bare feil! :p

 

syke syke syke syke menneske. Jeg sover til jeg gidder å stå opp, alt ifra 11-15. =)

Lenke til kommentar
Jeg stå opp senest kvart over 10. Uansett hvor trøtt jeg er, om det er helg eller ferie, eller hvor lenge jeg var oppe natta før. Det spiller ingen rolle, er jeg ikke ute av senga til kvart over 10, er hele dagen ødelagt, og jeg blir fryktelig irritabel.. Det blir bare feil! :p

 

syke syke syke syke menneske. Jeg sover til jeg gidder å stå opp, alt ifra 11-15. =)

 

Du kaller meg syk, har du lest de andre postene her eller? :p Det er folk som lar seg hypnotisere av sitt eget kjløeskap her inne! :p

Det er helt vanvittig funfun å lese alle de sære tinga folk gjør :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5132

Eneste rare jeg kommer på nå er at når jeg skal legge de forskjellige essene i en kortstokk så MÅ det være hjerter, spar, ruter og så kløver, har hatt det sånn siden jeg var liten. :p Leste om noen som hadde det på nesten samme måe lengre bak i tråden så kom på det nå.

Lenke til kommentar
Har i det siste begynt å sove med vanter. Altså, jeg har bytta ut boksern med vanter når jeg sover.

Har slutta å ha pusta med nesa så nå tørker den stadig. Foretrekker det

 

Bytta ut som i erstattet bokseren med vanter...?

Hvordan fungerer det i praksis? :!:

Lenke til kommentar

jeg har faktisk veldig mye når jeg tenker over det.

 

1: jeg går alltid på do før jeg legger meg, og etter jeg har stått opp, uansett forhold

2: hver gang jeg skal trykke på q tasten trykker jeg på w knappen

3: jeg har alt av mobiler klær jeg skal bruke nestedag nøkler osv.. i sengen

4: hvis jeg må rydde litt, må jeg rydde hele rommet, og gjerne ommøblere

5: når jeg prøver å sove må jeg snu dynen og puten når det blir for varmt (først puten og så dynen, jeg legger ikke hodet ani puten før jeg har lagt dynen over meg)

6: jeg lander alltid på høyre foten, hvis jeg hopper fra ting (jeg hadde knekt venstre fot så jeg er alltid forsiktig med den)

7: hvis jeg lager ostesmørbrød må jeg ha 6 ostebiter inni (lange) og en på toppen, det må alltid stå i 7 minutter! aldri mindre aldri lenger!

8: jeg ser alltid på klokken når den er 38 minutter over noe, eller hvis den er 13.37

9: jeg må alltid løfte opp katten med begge armene under brystkassen og føre den til det stedet den skal så fort som mulig

10: jeg må alltid bøye kneet om kvelden til jeg hører en sort for knekkelyd

 

oj, dette ble en del. har sikkert masse mer, men det gidder jeg ikke skrive

Lenke til kommentar
Det hender ganske ofte at jeg reiser meg brått opp, går noen skritt, og blir vannvittig svimmel. Alt svartner og jeg får sykt dårlig balanse. Varer kanskje bare 10 sekunder, men faen så ubehagelig det er. Skjer gjerne når jeg reiser meg fra stolen foran tv'en, svartner alltid på samme sted midt i banen til kjøkkenet :p

Det hender at det skjer med meg også, ELSKER DET!! er som å besvime, bare litt mindre. Tror at hodet får for lite blod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...