Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Haha, det der me å få øyekontakt med folk som går forbi kan vere litt underholdende..

Var litt usikker på hvordan man skulle "hilse"/reagere når man gikk forbi folk jeg også, men så fikk jeg meg en jobb hvor jeg møter de fleste folk som bor her i bygda, så nå går jeg rundt å smiler til alle helt automatisk... :p

 

Kanskje ikke noe mindre skummelt det da.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg pusser tenner teller jeg inni meg. Men teller ikke til 20, for da pleier jeg bare å hoppe over noe tall.

For en perfekt puss teller jeg:

1-2-3 1-2-3 1-2-3-1

1-2-3 1-2-3 1-2-3-1

Dette blir jo 20 :) så får jeg en god rytme i pussingen og jeg hoppe ikke over noen tall.

Hvis jeg har god tid tar jeg gjerne 1-2-3 ekstra på slutten.

Man må jo gange dette med 3 og så med 2 og så med to til (3 foran, 3 bak, både oppe og nede).

Noen andre som gjør dette eller var dette smårart og teit? :!:

 

NB: Det er viktig å legge trykk på 1-tallene!

Endret av P1ndy
Lenke til kommentar

Hehe! Jeg tok sprøyter i ræva med rustoppløsning da jeg gikk i 7.Klasse.

Og DU klager!

 

Kjøpte Amino Jern på en helsekostbutikk nå nylig. Smaker litt kjetting. Men tror de er greie. Men svart bærsj får jeg av de. Så lenge ikke magen min blir mer løs så er det ok. Sliter med løs mage...

Like før den detter ut... :!:

 

Jeg er heller ikke flink og ta mine spikerpiller, men vanen kan man innøve. Som og feks pusse tennene og låse døra når man legger seg...

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Om jeg kjeder meg går jeg inn på VG, Dagbladet, itavisen, "Mine innlegg" på diskusjon osv. Gjerne flere ganger etter å tenke meg om. Skjer bare automatisk.

 

Antall ganger jeg kan være innpå db.no innefor en 10 mins periode hvis jeg kjeder meg er fantastisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...