Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Tjolaheisann hopp!

 

I stad da jeg spiste min Go`Morgen yoghurt, kom jeg på en litt rar ting jeg gjør. Jeg blander ikke faktisk de to sammen, som man skulle tro, jeg spiser de litt annenhver. Først tar jeg den søte lille plastskjeen i den nøtte-bær saken, så dypper jeg skjea i yoghurten og spiser det. :)

 

Såh, her kan du innrømme små-rare ting du egentlig holder hemmelig. Ikke kom med de sjokkerende jeg-er-gravid-i-sjette-måned tinga i DENNE tråden, men mer sånn.. "drar alltid ned to ganger"... "volumet står alltid på 15..." osv.

 

Utdyp. Ellers kommer her admirator-mann og slår oss.

 

Kapisch?

 

Have fun! :)

 

EDIT: Enda en update. Denne ble populær!

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må alltid klappe hunden to ganger på hodet, si navnet dens raskt og hviskende, ta den på snuten, og brette opp det ene øret før jeg går til skolen. Det er vel en slags tvangstanke. Har holdt på med det i snart 2 uker. Kun når jeg går til skolen, aldri til noe annt enn skolen

 

Og btw: Jeg klemmer også boller flate !! :D

Lenke til kommentar

Klemmer slike vanlige hveteboller flate. Though har jeg ikke problemer med å innrømme det. ;)

 

En annen ting er at jeg alltid skal ha det helt stille når jeg ser på TV. Er fæl til å hysje på de rundt meg. Jeg fokuserer skikkelig på tv-en og orker ikke folk som prater eller spør meg om noe. Sikkert irriterende for de som må se på TV samtidig som meg. ^^

 

Ellers kommer jeg ikke på flere ting i farta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...