Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Jeg danser. Mye. Setter på noe skikkelig "Ut på byen" musikk og hopper rundt her som en gærning. Danser også mye mens jeg lager mat og enkelte ting (da gjerne til god, munter 50-60 talls musikk), av og til later jeg som at jeg danser med en partner. Er noe jeg bare gjør, mest for å få ut litt ekstra energi, også blir man jo gira av musikken. Skal danse litt nå!

 

http://www.youtube.com/watch?v=eIeaec0LmWg

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Har hatt perioder hvor jeg daglig var innom Instagramen til Justin Bieber, er ikke så fan av han nå lengre som han har blitt max douch/drittunge. Har alltid ment at han får ufortjent mye dritt slengt mot seg, men når han nærmerer seg 20åra ,oppfører seg som en liten wannabe wigger og ennå tar trutemunn bilder på instagram så kan han bare legge opp. For å ikke snakke om den forferdelig stilen hans, jesus. Har også hatt perioder hvor jeg titter på One Direction nyheter (Harry Styles er favoritten) - har faktisk fått litt sansen for dem igjen i det siste. Ser på live konsert, backstage videoer, intervjuer, egentlig alt mulig. Er vel mer en fascinasjon enn at jeg er "obsessed" med dem. Livsstilen og luksusen og tusenvis av jenter som vil ha deg, fet å se på folk som lever sånn. Må også si at jeg synes gutta har vokst bra opp og har bra stil hele gjengen, oppfører seg ordentlig og fester bra. De har taklet overgangen fra barnestjerne til voksen tusen ganger bedre enn Justin Bieber. Nesten som de har blitt litt for kule til å være i bandet One Direction liksom.

Endret av Carlgutt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lagrer Facebook profilbildene til vennene mine i en egen mappe som heter "Bookvillage". Her har jeg mange undermapper hvor jeg setter folk sammen i små kjærestepar som jeg synes passer sammen. Feks. Kristoffer Andersen og Merete Nygård vil ligge i mappen "Andersen" hvis de er gift. Før de er gift så er det etternavnene på begge "Andersen + Nygård". Alle som ikke har partner ennå ligger løst i Bookvillage, hvor de har mulighet til å finne seg that-special-someone. For å hjelpe dem har jeg sosiale møtesteder hvor det er mulighet for å finne andre, "The Club" , "The Bar" , "The Diner" , "The Resturante" ol.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lagrer Facebook profilbildene til vennene mine i en egen mappe som heter "Bookvillage". Her har jeg mange undermapper hvor jeg setter folk sammen i små kjærestepar som jeg synes passer sammen. Feks. Kristoffer Andersen og Merete Nygård vil ligge i mappen "Andersen" hvis de er gift. Før de er gift så er det etternavnene på begge "Andersen + Nygård". Alle som ikke har partner ennå ligger løst i Bookvillage, hvor de har mulighet til å finne seg that-special-someone. For å hjelpe dem har jeg sosiale møtesteder hvor det er mulighet for å finne andre, "The Club" , "The Bar" , "The Diner" , "The Resturante" ol.

What?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...