Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har en uvane med å snakke engelsk til de på jobben til normann. fordi det er så mange polakker på vertet her at jeg snakker bare engelsk omtrent. så når det kommer en normann og spør om noe eller jeg spør en normann så går det på engelsk i starten. og jeg snakker engelsk når jeg kommer på en annet jobb utenfor vertet og da er det bare å beklage å skifte til norsken.

Lenke til kommentar

Jeg holder kroppen i takt med musikken jeg hører på, om du skjønner... Gjør de og de bevegelsene akkurat i den kicken osv...(hardstyle :-))

På bussholdsplassen går jeg alltid fram og tilbake, greier ikke å holde meg i ro.

Får ALLTID gåsehud av musikken jeg hører på. Litt rart men deilig.

Trommer med fingrene på datamaskinen min (laptop).

Greier aldri å sitte i ro, jeg sitter(/ligger) i sengen når jeg bruker pcn. Pga jeg ikke greier å holde meg i ro, greier jeg alltid å skyve sengen 3-4 cm fra veggen (sengen er helt inntil veggen).

Jeg må alltid ha mine svarte gardiner trukket 100% over vinduet i rommet, ellers føler jeg noe er feil..rart men.

Liker å ha det HELT mørkt i rommet for en eller annen grunn :-S

 

Ja, det var noe..

Lenke til kommentar

Jess, kom på en ting til. Jeg lever på post-its for øyeblikket.

 

Jeg er så.. tja, eh redd, for å glemme noe, at ofte rett før jeg legger meg (og kommer som regel på noe ti-femten minutter etter jeg har lagt meg) skriver jeg ned alt jeg må huske å sjekke, gjøre osv neste dag, på en lapp, og legger den ved pc'n. Skulle jeg gjort det i dag ville det blitt et punkt med "sjekke innlegg etter mitt i SRTDG,TEL!"

 

Er vel mer tvangstanke det der, kanskje. :p

 

Ikke i dag! Lover!

Endret av Binko
Lenke til kommentar

H_H_N

Vi er nesten helt like.

Jeg gjør ALT det der!

 

Bortsett fra at jeg trommer ikke med fingrene men, mere med føttene :p

Vis jeg tenker etter så bruker jeg fingrene mine også.

Å så har jeg blitt litt fæl med å ha hånda i buksa Lol :O

 

Hehe.. Så har jeg en tendens til å ha dårlig tid hehe.

Å SA HATER!!! jeg når andre snakker til meg vis jeg konsetrerer meg om en film eller noe på tv.

Eller noe viktig jeg leser/spiller på pc'en.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...