Gå til innhold

Gjenoppretting av forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poker ta dere da! Jeg hadde en LANG thread med problemer som jeg holdt på lenge med å lage i håp om å få hjelp og nå er dfen borte? Skuffet og lei meg jeg nå :(

 

Om du bruker IE: gå på "History" og se om siden er cachet på disken din. Om den er det, kan du klippe og lime den inn igjen.

Lenke til kommentar
"Tapt" meldinger? Ikke at jeg har noen med det, men kjoerer ikke hosten deres hverken raid eller daglig backup?

Det har vel med database rekonstruering, og det er vist en vanskelig sak å rekonstruere.

Så vidt jeg har skjønt er forum-databasen for tiden på under en halv GB. Det må da gå an å kjøre backup av denne litt oftere enn hver 4. dag...?

 

PS. Hva med forslaget som kom før jul om å ha databasen på ramdisk (for ekstremt rask acsess) med automatisert backup til disk hvert x minutt ?

Lenke til kommentar
Burde ikke dette være en forside-sak på HW.no ?

 

Eller er det noen som har "bæsjet på leggen" og prøver å skyve dette under teppet?

 

Nettopp!

Det kan være ønskelig med bedre informasjon når ting ikke funker som vanlig. Husk at folk skrur fra hverandre PC'er, - formaterer harddisker og i noen tilfeller slenger fandenskapet ut av vinduet eller i nærmeste innsjø når uforståelige feil råder over hardwaret :yes:

 

Det er vel brukerne hw.no lever av, - selv om "øvrigheta" later til å overse det og snarerer utaler; "dette er gratis, - du kan ingen ting forlange".

 

Eller tar jeg feil? Lever hw.no like godt videre uten annonseinntektene som sannelig :rofl: kommer som en funksjon av de mange brukerne?

 

Jeg bare lurer ... :shrug:

Lenke til kommentar
til kidsa her: slapp litt av :wink:

alle kan ha problemer, ikke ta det så tungt at deres verdifulle meldinger er borte, livet går videre :lol:

 

Helt enig. Husk nå på at den minst feilfrie verden som finnes, må være dataverden. Ting skal liksom tryne grenseløst en gang i blant. Har friskt i minne Fellesdata sine problemer med nettbankløsninger til halve norges befolkning. Hardware.no's problemer blir liksom så ubetydelige i forhold. Er nå glad for at forumet fortsatt er oppe og går, jeg! :yes:

Lenke til kommentar

Som Knutivarr og heraldo sa: Dette er ikke verdens undergang. Hva hvis hele databasen med brukere og alt hadde gått fløyten? Er egentlig ganske fornøyd med at administratorene fikk tilbake såpass mye som de gjorde, når alt gikk så betydelig til klokkaellevete.

 

Men en melding på forsiden hadde kanskje vært greit :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...