Gå til innhold

Gjenoppretting av forum


Anbefalte innlegg

Det var hakket før jeg klokket ned PC`en fordi jeg trodde det var min maskin det var noe galt med :oops:

Vet du hvordan du klokker i det hele tatt?

 

Høres ikke ut som det hvis du trodde det var overklokkingen din som gjorde at én webside ikke kunne vises... :lol:

 

 

Tror heller det er Yummy som har vært inne og prøvd å overklokke en av serverne.. :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var hakket før jeg klokket ned PC`en fordi jeg trodde det var min maskin det var noe galt med :oops:

Vet du hvordan du klokker i det hele tatt?

 

Høres ikke ut som det hvis du trodde det var overklokkingen din som gjorde at én webside ikke kunne vises... :lol:

 

 

Tror heller det er Yummy som har vært inne og prøvd å overklokke en av serverne.. :rofl:

 

Kremt kremt, ute etter å provosere som vanlig?

 

Ja jeg har opplevd dette tidligere da høy PCI clock har ført til diverse problemer i IE6/Windows. Og ikke minst med mitt modem (PCI).

Lenke til kommentar
Men jeg synes 90 000 meldinger er litt mye til å være bare 4 dager.

 

Dvs. at det er er rundt 364/4 =  91*90 000 = 8190000 i året..

 

Eller har JimmyPop tatt feil og at det egentlig er 9000 som har blitt borte ?

Høres mer riktig ut det

 

Nei du har nok misforstådt. Hele forumet forsvant, med alle 90 000 postene som fantes der. Så har admins mekka og sliti, slik at de har fått det tilbake til slik som det var for 4 dager siden, sannsynligvis siste backup-point.

 

EDIT: Tenke før du skriver! Selvfølgelig er det fler enn 90K poster her :o :-?

Lenke til kommentar

Nei du har nok misforstådt. Hele forumet forsvant, med alle 90 000 postene som fantes der. Så har admins mekka og sliti, slik at de har fått det tilbake til slik som det var for 4 dager siden, sannsynligvis siste backup-point.

 

Det er nok mer enn 90 000 i hele forumet. B|Real for eksempel, som har 7091 poster, har 1.15% av alle innlegg. Om jeg ikke regner helt feil da så er det rundt 600 000 posts?

Lenke til kommentar

Nei du har nok misforstådt. Hele forumet forsvant, med alle 90 000 postene som fantes der. Så har admins mekka og sliti, slik at de har fått det tilbake til slik som det var for 4 dager siden, sannsynligvis siste backup-point.

 

Det er nok mer enn 90 000 i hele forumet. B|Real for eksempel, som har 7091 poster, har 1.15% av alle innlegg. Om jeg ikke regner helt feil da så er det rundt 600 000 posts?

 

Kanskje 90000 posts i det nye forumet?

Lenke til kommentar

 

Nei du har nok misforstådt. Hele forumet forsvant, med alle 90 000 postene som fantes der. Så har admins mekka og sliti, slik at de har fått det tilbake til slik som det var for 4 dager siden, sannsynligvis siste backup-point.

 

Da skjønner jeg litt mer , men ikke alt

 

Som Jimmy Pop foreslo ,

La oss starte :

 

" Jakten på de forsvunnende postene " :shrug:

Lenke til kommentar
Som Jimmy Pop foreslo ,

La oss starte  : " Jakten på de forsvunnende postene "   :shrug:

Ja, sjekk ut temporary internet-files på maskinen din. Kanskje du finner noen av de tapte postene.

 

Litt kjedelig å måtte begynne å gjenta seg selv..

 

Håper dette var en liten smekk på fingrene for noen admin'er og at rutinene skjerpes. Heldigvis var det veldig lite som forsvant. Kanskje var dette en sårt tiltrengt smekk som vil bedre backup-rutinene fremover og sikre oss bedre mot større tap i fremtiden.

Lenke til kommentar
Vi har dessverre tapt noen meldinger, nærmere bestemt fra de 4 siste dagn.

 

Noen meldinger? YIKES... peeeen måte og sei det på må eg sei! Det er greitt.

Amatørmessigt forum.

1. Det går forsatt saaaakte i motsetning til andre phpBB forum Og dei har just ikkje masse cash til servere dei heller.

2. Næææi i dag tar vi og sletter eit par poster... sjå om det går raskere da.

3. Nei, det gjikk ikkje raskere.

4. Plan b neste... finnes det noken plan b?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...