Gå til innhold

Den nødvendige Greenpeace-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei har intrykket av at de er ekstremister. Men jeg har ikke noe spesielt i mot noen som jobber for en god sak, selv om jeg ikke vil støtte akkurat de.

 

Men de gjør litt bra da. Jeg liker GreenMyApple-kampanjen de har satt i gang. De fikk iMac-er til å bli laget av glass og aliminium, som gjør at de kan gjenvinnes bedre. Jeg venter å se på resultatet, ettersom jeg tenker på å kjøpe en iMac i fremtiden.

Lenke til kommentar

 

 

Hva synes dere om Green Peace?
Hvordan er aktiviteten her hjemme i Norge?


Jeg blir veldig inspirert av og se
filmen inv_biggrin.gif

9625096[/snapback]



Jeg synes det er gull verd at vi har engasjerte mennesker for så viktige saker som miljøværn. GP hører kanskje til ytterste ving, men har alikevel bidratt til å sette miljøvern på dagsorden. Brent Spar aksjonen viste bla. hvor viktig det er å innhente uavhengige analyser, og på sett og vis møtte GP seg selv i døren der.


MVH
Bjørnar Bolsøy
Lenke til kommentar

Jorden og alle skapninger har en helt utrolig evne til å forandre seg i henhold til klimaet og omgivelsene.. levfølgelig er det viktig og tenke på utslippene, men man må ikke la det gå over stokk og stein!

 

alle former for ekstremister er feil og ødelegger vår planet, disse økoterroristene er bare rent fjaseri.. nesten like tullete som kommunister

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Gjør man virkelig noen forskjell i det hele tatt? Men jeg ser jo at du, fruktkake, er medlem av MDG. Hjernevasking er aldri en god ting.

9647595[/snapback]

Herregud. Å få ned svevestøv i sentrum av byer, og derfor gjøre det tryggere/mer behagelig for fotgjengere og syklister er vel helt forferdelig.

 

Sett en del av dine poster, og jeg kan vel regne med at du er imot at staten skal regulere utslipp av tungmetaller?

 

Også har du prinsippet "heller var enn etter snar" som du (mest sannsynlig) lærte i naturfagen på VGS.

Lenke til kommentar
Ønsker de ikke og få verden til og kutte ned på den forurensning?

Det er jo en bra ting!

 

Økoterroristene og klimakommunistene ønsker hovedsakelig at menneskeheten skal tilbake til en agrikulturell eksistens. At denne eksistensen ville være verre enn den som MULIGENS kan forekomme i fremtiden, det driter de i... de putter jo dyr og planter sin eksistens over menneskehetens.

 

Menneskeheten er det ypperste av evolusjon. Fra tid til annen skjer det ting på planeten som forandrer økosystemet og biosfæren radikalt. Oksygenproduserende planteorganismer var èn av disse... utryddelsen av dinosaurene en annen... menneskeheten en tredje.

 

Shit happens... men også mennesker og vår utvikling er å definere som naturlig. At vi bør ta vare på planeten vår har først og fremst å gjøre med vår egen komfort og luksus.

 

Skulle alle høyerestående arter dø i atomholocaust og atomvinter vil plantene ha gjenreist seg på hele jorda på noen tusen år, og dyrelivet på litt lenger sikt.

 

Klima, forurensning, artsmangfold osv. er VÅRE problem, så fremt vi ønsker å bo på en jord vi kan gjenkjenne. Dessuten har vi fremdeles mye å lære av alle artene som daglig forsvinner, særlig fra regnskogen.

9627334[/snapback]

 

Første lure innlegget om klima jeg har lest her på forumet tror jeg. :)

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Gjør man virkelig noen forskjell i det hele tatt? Men jeg ser jo at du, fruktkake, er medlem av MDG. Hjernevasking er aldri en god ting.

9647595[/snapback]

Herregud. Å få ned svevestøv i sentrum av byer, og derfor gjøre det tryggere/mer behagelig for fotgjengere og syklister er vel helt forferdelig.

 

Sett en del av dine poster, og jeg kan vel regne med at du er imot at staten skal regulere utslipp av tungmetaller?

 

Også har du prinsippet "heller var enn etter snar" som du (mest sannsynlig) lærte i naturfagen på VGS.

9647710[/snapback]

Hvorfor er det kun CO2 de fokuserer på da? Hvorfor ikke de gassene som faktisk gjør skade i store byer? Og hvorfor skal folk helt ut på landet straffes pga. dette, dersom det kun er svevestøv som er faren?

 

"Føre var"-prinsippet er ren bullshit i denne saken. De aner ikke hvor mye de holder utviklingen tilbake om de faktisk vil å inn for å bekjempe denne "klimakrisen" i hele verden.

Lenke til kommentar

De fleste slike miljøorganisasjoner er jo fult av hippiungdommer med alt for mange meninger om alt, og har et alt for ensidig syn på saker og ting. F.eks. forstår de ikke at når de vil hindre "unødvendige" flyturer til sydligere strøk, ødelegger de stort for land som lever av turisme.

 

De burde heller få seg en jobb og gjøre noe fonuftig med livet sitt.

Lenke til kommentar

Fordi vannet blir borte, eller det blir flod. Vannet vil stige over de mest befolkningsrike stedene i verden, tilfeldigvis der det er enormt mange fattige. Dette er bare noen av effektene av hvordan verdens tilstand vil bli om noen år. Dette er forårsaket av hvordan vi påvirker miljøet generelt, derav fly.

Lenke til kommentar

Og til det svarer jeg hjernevask hos bilforhandleren, eller bilforumet med tanke på signaturen din. Forøvrig leser jeg ikke VG, de har alt for mye skit. Jeg leser Aftenposten og Ny Tid. Men nå er dette blitt drittslenging, la oss komme tilbake på sak.

 

Hva har du forstått vil skje? At alt FNs klimapanel sier er bare tull, det letteste å leve med er det rette?

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...