Gå til innhold

Den Store Crysis tråden! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mildt sagt rævva speed fra fileplanet da... selv med 20mbit linje. Noen som har alternative mirrors?

9616314[/snapback]

Sier ikke nei takk til en annen mirror jeg heller...

Skrevet

Faen i helvete, hva skjedde nå?!

Jeg var på plass nr 19 i køa, sto 4 minutter gjenstående - plutselig står det nå 45 min og 273 plass ... $€@$€"#¤%"&!"

Noen som vet om alternative mirrors, bittorrent, hva som helst?!

Skrevet (endret)

15-20 kb/s

helt på tryne. atter en latterlig måte for fileplanet til å dra subscribers. som om det ikke var nok å voldta øyene våres med reklame og annet piss

Endret av treigzak
Skrevet

"You do not meet the requirements for the Crysis beta".. Sist jeg sjekka hadde jeg over minimum req, men er det pga beta de er så strenge på hardware?

Fileplanet og hele betaen kan dra et langt som ikke jeg skal nevne her.

Skrevet

Ahh, endelig fikk jeg startet nedlastinga - får konstant 300 kb/s, ergo har jeg spillet nede om 1 time og 7 minutter. Skulle gjerne sett at linja ble makset, men det er vel heller sjeldent man opplever det.

Skrevet

Nice! Satt i kø i 50 minutter, og etter å ha lastet ned 25% i 400kbps bestemte internetten seg for å gå ned i et lite sekund. Å resume downloaden går selvklart ikke, så da er det back in line!

wtb torrent :(

Skrevet
Nice! Satt i kø i 50 minutter, og etter å ha lastet ned 25% i 400kbps bestemte internetten seg for å gå ned i et lite sekund. Å resume downloaden går selvklart ikke, så da er det back in line!

wtb torrent :(

9616623[/snapback]

Bruker Opera og har nå skrudd av og på downloaden over 10 ganger. (en gang fordi internetten forsvant)

Går helt fint her. (har prøvd å ha den avskrudd i en halvtimes tid uten problemer)

Bare å ta i bruk en skikkelig nettleser. :innocent:

Ellers skal det sies at downloaden har gått med maks linjekapasitet (160KB/s :blush: ) hele veien.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...