Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom netopp hjem med det så har ikkje rukket og hørt noe av det enda. Men skal ta noe litt senere!

Katharsis kjøpet ble basert på Kruzifixxion plata som eg har, er de andre halveis så god som den blir eg nok fornøyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan jeg love deg at du blir fornøyd. Alle holder seg like bra som Kruzifixxion. 666 er kanskje et bittelite hakk over de andre, den er helt rå. Synd at det er så knot å skaffe den på vinyl.

Skrevet

Amesoeurs er så latterlig bra!

Sjekk ut Aclest, tror kanskje det vil falle i smak.

For ikke å snakke om Les Discrets! Som er enda et hakk bedre enn Alcest etter min smak. Har ikke hørt Alcest's nye album ennå though..

Skrevet

Amesoeurs er så latterlig bra!

Sjekk ut Aclest, tror kanskje det vil falle i smak.

For ikke å snakke om Les Discrets! Som er enda et hakk bedre enn Alcest etter min smak. Har ikke hørt Alcest's nye album ennå though..

Les Discrets førstealbum er knall ja, men må nok si Alcests nyeste er enda bedre.

Skrevet
Fordi du vil ha gratis health care, regner jeg med. Vi slipper å punge ut $2000 for å brekke foten.
Fortsatt lovlig å være misunnelig på en slik turne. Hadde jo vært en drøm i oppfyllelse om de kom til Norge.
Skrevet

Vokalisten hadde sikkert halsbetennelse så sangene ble uten ;)

Men musikken e jo helt ok da ;)

Men sprøsmål til folket.

Hvilket type metall e favoritten?

Viking?

Folk?

Death?

Black?

Prog?

Eller noe annet?

Post-metal, hvis det eksisterer som sjanger=)

Skrevet

Post Metal vil jeg absolutt si gjelder som en sjanger :)

Min favoritt er forøvrig Black Metal, med Post og Brutal Death (dog et stykke bak førstnevnte) på henholdsvis andre og tredje!

Skrevet (endret)

Tekstene - ja, kan være med på den, men musikalsk sett er ikke Celtic Frost, Bathory og Venom likt som den norske nybølgen Maymem, Darkthrone, Emperor, osv. Så de "inspirerte" bare. Tror jeg?

Endret av CypheroN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...