Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

HehE!!!

Derfor e det ManOWar sier det så fint, som eg e HELT enig i.

 

-Brothers of metal will never fall!

-Stand and fight togheter, beneath a metal sky!!!

 

Sprøsmål.

E det bare meg, eller er det STORE flertallet av jenter som e i metalmiljøet bare latterlig nydelige?

Sier ikke alle er glansbilder, men iallefall det overvelmende flertallet....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok ikke bare deg, men jeg tror det er fordi jenter føler et visst press til å ha et visst utseende når de er metaljenter. De skal liksom se litt "nemi"-aktig ut, og bruker sikkert mye tid på å sminke seg og kle seg "riktig". Tarja i Nightwish sa hun var egentlig bare en vanlig musikkskolejente når hun ble dratt inn i bandet, men ble en "goth babe" etterhvert som hun skjønte at det forventes av jenter i metalmiljøet å se slik ut.

 

Nå er det jo en STOR forskjell på emo og goth, gothere bryr seg mest om stil og er litt opphengt på 1800-tallets store kjoler og masse accessories, mens emojenter driter i det og ser ut som takras som ikke har klessmak whatsoever.

 

Du ser lett forskjell på ei jente som har My Dying Bride som favorittband ift ei som har HIM.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hehe!!

Vel, de fleste jentene eg kjenner e metallere eller gothere.

Og de e ikke sånne typiske "utseende" først.

Føler ikke noe press heller, de e litt for sterke og egenrådig for det ;)

Også litt av det som gjør dem så attrative ;)

Og alle jentene eg kjenner i miljøet e vakkre.

Mye mere enn ellers i verden ;)

Lenke til kommentar

E det bare meg, eller er det STORE flertallet av jenter som e i metalmiljøet bare latterlig nydelige?

Det er nok bare deg. De fleste metallkjærringer ser ut som noe katta aldri i sin villeste syrerus ville dra inn i huset. Men pga så legges det ekstra godt merke til de som ser bra ut og disse ser nok enda bedre ut på grunnlag av hvor forferdelig flertallet ser ut. Husk også at ei fin jente blir enda finere om hu har på seg f.eks ei Maiden-tskjorte.

Lenke til kommentar

HehE!!!

Derfor e det ManOWar sier det så fint, som eg e HELT enig i.

 

-Brothers of metal will never fall!

-Stand and fight togheter, beneath a metal sky!!!

 

Sprøsmål.

E det bare meg, eller er det STORE flertallet av jenter som e i metalmiljøet bare latterlig nydelige?

Sier ikke alle er glansbilder, men iallefall det overvelmende flertallet....

 

 

IMO: 8/10 er stygge som fy 2/10 er pene som fy

Lenke til kommentar

Vel, vil si at 9/10 metall jenter e pene, iallefall de eg kjenner og vanker rundt med i Bergen ;)

HehE!!!

 

Lumsk, de e metall.

Folk-metal e det vel så fint det kalles ;) Og ja, de e gode!!!

Men gleder meg også til Volsupà kommer ut med sitt første "album" :D

Lenke til kommentar

Yeah, da var foredraget om svartmetall over. Jeg gikk ganske bra langt over tiden, men læreren sa at han synes det var interessant, så antar det er veldig positivt.

 

Han sa nå i stad at jeg var den hittil som hadde gjort det best, og han trakk ikke noe av det at jeg gikk litt over tiden, og at han lærte mye. Så fikk en del skryt, håper det gikk bra.

 

Valgte å spille av første del av koldbrann av koldbrann og Stormblåst.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...