Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Tekstene hadde vært kule på slutten av 80- / starten av 90-tallet da Mayhem, Darkthrone og de gutta der starta og alt var tr00. Nå, tjue år etter, er det nesten litt rart at Troll lager sanger som heter "Alt for Satan," "At the Gates of Hell" og "Burn The Witch". Musikken fenger meg, men tekstene synes jeg ikke passer inn. Som en vis person sa i "Once Upon A Time In Norway": "Black Metal band nå om dagene, må ha en dose selvironi, hvis ikke fungerer det ikke."

Apropos det, sitter jeg nå og hører gjennom A Blaze In The Northern Sky. Igjen. \m/

Om du trur tekstene til troll er 100% seriøse burde du gå og legge deg.

Man vet aldri, men jeg regner ikke med det, nei.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

\o/ I dag kom Nattens Madrigal, Si Monumentum Requires, Circumspice og Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum (alle på vinyl)

 

Ikke dårlig det der nei! Har dem kun på cd, merker jeg har lyst på vinylene også.

 

@ Skogslik: Hvor lenge siden er det du fikk Belus i posten og fikk du mail fra Plastichead om at den var sendt? Har enda ikke hørt fra dem, begynner å bli utålmodig.

Lenke til kommentar

\o/ I dag kom Nattens Madrigal, Si Monumentum Requires, Circumspice og Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum (alle på vinyl)

 

Ikke dårlig det der nei! Har dem kun på cd, merker jeg har lyst på vinylene også.

 

@ Skogslik: Hvor lenge siden er det du fikk Belus i posten og fikk du mail fra Plastichead om at den var sendt? Har enda ikke hørt fra dem, begynner å bli utålmodig.

 

Nei, man får aldrig mail fra dem når ting er sendt, ganske irriterende.

Fikk den fredag 5 mars, altså en uke siden ca.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...