Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva med Killswitch Engage sin versjon av Holy Diver da?

Den er glimrende, men det har mer med at de har tatt en sang og "gjort den sin egen" ved å kjøre sin egen sound på den. De har ikke prøvd å kopiere original-låta på samme måte som band vanligvis gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eww. Er det en cover jeg virkelig HATER, så er det hvordan Tarja Turunen brutalt ødelegger Poison av Alice Cooper. Det eneste som er litt fett med den låta er den ekstra tromminga, og det at den er litt hardere, men det at Tarja synger den så jævlig sugent ødelegger alt. Det er min mening i allefall.

Skrevet
Like crappy som originalen. Eller, det er ikke rettferdig, Poison er vel en av de få Cooper-låtene som er hørbare.

Uansett om du liker originalen eller ikke, så er du vel enig at den der massakerer i allefall det som det gikk ann å høre på alice låtene :p

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle slenge meg på RJD vs. Howard Jones-diskusjonen i samme stil :p

Apropos RJD, er det noen som har funnet ut av hvorfor han er på sykehuset (hvis han er der enda)?

Skrevet
Tenkte bare jeg skulle slenge meg på RJD vs. Howard Jones-diskusjonen i samme stil :p

Apropos RJD, er det noen som har funnet ut av hvorfor han er på sykehuset (hvis han er der enda)?

Han har noe de kaller ett tidlig stadie av kreft i magen.

Skrevet

Noen som har noen tips til hva moi(Keyboard) og trommisen kan spille mens gitaristene stemmer gitarene sine på skolekonserten vi skal ha?

Noe som høres ""Helt" ut selvom det mangler gitar, liksom.

Det må være rimelig melodisk.

Det er egentlig samme hva slags lyder som blir brukt, for jeg har det meste på keytaren. :)

Skrevet

Det var egentlig en grunn til at jeg postet i A Headbanger's Guide, da. :p

Vi tenkte på Domination - Pantera eller Chapter Four - Avenged Sevenfold, eller noe generell metall som høres fett ut selvom det bare er oss to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...