Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Er ikke NSBM nazistisk musikk?

9616399[/snapback]

Selvfølgelig er NSBM nazistisk musikk, eller NasjonalSosialistisk som det står for.

9616637[/snapback]

 

Nå ja, man kan jo høre på NSBM om det er bra uten å støtte meningene deres. Jeg støtter ikke alle Varg Vikernes' meninger selv om jeg hører på mye av musikken hans.

9618503[/snapback]

 

 

Moralskt spørsmål!

 

Hvis man ikke støtter en artists meninger, er det da greit å laste ned musikken deres så de ikke får midler til å fremme sine meninger?

Eller skal man støtte musikken for musikken?

9618627[/snapback]

Nei, og laste ned musikk er aldri helt greit, om du da ikke har fått lov av et bandmedlem som i TPH.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke NSBM nazistisk musikk?

9616399[/snapback]

Selvfølgelig er NSBM nazistisk musikk, eller NasjonalSosialistisk som det står for.

9616637[/snapback]

 

Nå ja, man kan jo høre på NSBM om det er bra uten å støtte meningene deres. Jeg støtter ikke alle Varg Vikernes' meninger selv om jeg hører på mye av musikken hans.

9618503[/snapback]

 

 

Moralskt spørsmål!

 

Hvis man ikke støtter en artists meninger, er det da greit å laste ned musikken deres så de ikke får midler til å fremme sine meninger?

Eller skal man støtte musikken for musikken?

9618627[/snapback]

Nei, og laste ned musikk er aldri helt greit, om du da ikke har fått lov av et bandmedlem som i TPH.

9618698[/snapback]

 

Jeg er enig der, jeg er selv motstander av nedlastning, men syntes at spørsmålet jeg stilte kunne bli et fint diskusjons emne, for jeg som mange andre støtter jo ikke Nazisme, og selvsagt, om man kjøper plata deres så støtter man jo også artisten, og ikke bare meningene.

Lenke til kommentar
Musikk er musikk, uansett hvilke meninger artisten/bandet har.

9618658[/snapback]

 

 

Jo jo, men hvis artisten støtter Nazisme, og du KJØPER plata deres, vel vitende om at de støtter nazisme, støtter man da ikke Nazisme indirekte?

9618665[/snapback]

 

Imo, nei. Man må få høre på den musikken man liker.

 

Hvilken Sjanger havner Anaal Nathrakh under da?

9618803[/snapback]

 

Anaal Nathrakh eier hardt!

Lenke til kommentar
Litt kjipt at Backstage skulle stenges, men men.. ^^

 

Hva synes folket her om Trelldom? Det må være ett av de råeste black metal bandene jeg har vært borte i, elsker Gaahl's vokal på skivene og selve musikken er genial.

9617703[/snapback]

 

Til Et Annet er ein av tidenes BM-skiver. Resten er ganske ordinært.

 

iron maiden er heller ikke heavy metal , men speed metal

 

Ha-ha-ha! Fy faen! Det forumet her er prislaus underhaldning til tider! Heilt fantastisk!

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Moralskt spørsmål!

 

Hvis man ikke støtter en artists meninger, er det da greit å laste ned musikken deres så de ikke får midler til å fremme sine meninger?

Eller skal man støtte musikken for musikken?

9618627[/snapback]

Det er helt greit å laste ned musikk, uansett om du støtter bandet eller ikke. Banda fremmer meningene sine uansett om de får midler eller ikke, det kan du være sikker på. Banda sprer musikken sin uansett. Satyricon får da rikelig med penger? Jeg skulle gjerne ønske de ikke hadde solgt et eneste album av Now, Diabolical. Det finnes derimot ukjent stuff som ikke selger, men det er kjempebra og eneste måten å få tak i det er å laste ned. Den eneste grunnen til at jeg hører på så mye musikk som jeg gjør idag, er at jeg laster ned. Ikke sjangs i havet at jeg skulle brukt penger på all den musikken jeg har.

 

Å høre på antikristen metall er helt greit, men når det blir jødehat så skygger alle unna. Haha... ja sånn er det blitt.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...