Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett noen prate om disse utgivelsene, men tre av årets absolutt beste black metal-utgivelser fortjener mer oppmerksomhet. Pusete og atmosfærisk black metal, og sikkert litt hipst, men det vet jeg lite om. Blir bare bedre og bedre for hver gang jeg spiller de.

 

Addaura - Solace Beneath a Greying Sky, fra Burning for the Ancient

 

 

 

Vattnet Viskar - Barren Earth, fra Vattnet Viskar

 

 

 

Wildernessking - Rubicon (The Fleeting Vessel), fra The Writing of Gods in the Sand

 

 

 

Spesielt Vattnet Viskar og Adduar er helt sykt bra. Begge kan fort snike seg inn på topp-5.

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Vel, jeg kontemplerer å kjøpe opp Nagelfar (ja, de Tyske) men jeg finner de bare på CD. Noen som vet hvordan det ligger an med tilgjengeligheten til diskografiet deres på LP?

 

Da uten å måtte selge hjemmekinoen for å få råd til platene?

 

Lurer også på om noen har bestilt noe fra rockstop.no i løpet av de siste månedene? Er innom der en gang i blant, men sidene har ikke blitt oppdatert siden jula i fjor eller noe slikt, så jeg lurer på om de fortsatt sender ut plater? De har ett og annet som fenger meg der inne.

 

Blant annet Testament "The Legacy", som forøvrig er den eneste plata av dette bandet som jeg så langt kan si at rocker hardt. Synes Souls of Black og Practice what you Preach er litt spake. New Order har jeg ikke hørt, og de nyere sakene får meg ikke på kroken.

 

Jeg kan også (nå som jeg har alle) si at førstemannut på Rockstop.no kan sikre seg Ruins of Beverast-albumer kjapt og rimelig. Ser i alle fall Unlock The Shrine begynner å bli utsolgt litt over alt ellers.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...