Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg har fått med meg er det noen Lamb of God fans her, så da poster jeg det her:

 

RANDY BLYTHE ARRESTED IN PRAGUE ON CHARGES OF MANSLAUGHTER

 

Blythe’s arrest apparently stems from a concert that took place on May 24, 2010. Allegedly, a fan lept on stage during the show, resulting in a physical altercation with the frontman. The fan eventually succumbed to his injuries and died, leading to the charges Blythe now faces.

 

http://www.metalsuck...f-manslaughter/

 

Blir spennende å se om det ligger noe i det da.

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar
Så vidt jeg har fått med meg er det noen Lamb of God fans her, så da poster jeg det her.

Har ikke hørt nok på Lamb of God til å kalle meg fan, men liker det jeg har hørt. Uansett blir det interessant å se hva dette tullet med drap fører til. Har mine tvil om at han faktisk har gjort det, da media svært ofte blåser filleting opp bare det er metal involvert. Nå er jo ikke dødsfall en filleting, men det kan være en million grunner til hvorfor det skjedde.

Lenke til kommentar

Hm... høres jo brutalt ut, men 'dytte' kan jo være alt fra et lett dytt til å legge all kraft bak og nærmest kaste ham av scenen. Vil uansett tro det var et uhell. Hvem er den egentlige skyldige her? Vokalisten som dyttet, fyren som hoppet opp på scenen for tredje gang (og burde vite at han var uønsket der) eller folkene som ikke tok imot? ;)

Lenke til kommentar

Hm... høres jo brutalt ut, men 'dytte' kan jo være alt fra et lett dytt til å legge all kraft bak og nærmest kaste ham av scenen. Vil uansett tro det var et uhell. Hvem er den egentlige skyldige her? Vokalisten som dyttet, fyren som hoppet opp på scenen for tredje gang (og burde vite at han var uønsket der) eller folkene som ikke tok imot? ;)

 

http://tn.nova.cz/zpravy/cernakronika/zpevak-blynth-ktery-zabil-ceskeho-fanouska-je-ve-vazbe-ale-muze-se-vykoupit.html

57 sekunder inn i videoen ser man hva som skal ha skjedd. Det der er ikke akkurat et dytt, men et rimelig solid kast.

Lenke til kommentar

Hm... høres jo brutalt ut, men 'dytte' kan jo være alt fra et lett dytt til å legge all kraft bak og nærmest kaste ham av scenen. Vil uansett tro det var et uhell. Hvem er den egentlige skyldige her? Vokalisten som dyttet, fyren som hoppet opp på scenen for tredje gang (og burde vite at han var uønsket der) eller folkene som ikke tok imot? ;)

 

http://tn.nova.cz/zp...e-vykoupit.html

57 sekunder inn i videoen ser man hva som skal ha skjedd. Det der er ikke akkurat et dytt, men et rimelig solid kast.

 

Det så jo litt brutalt ut, ja. Men det står det jo en sikkerhetsvakt rett på siden av og hjelper til å kaste. Hvorfor er han ikke nevnt? Vi ser jo vokalisten kaste med en hånd, og han kan umulig kaste en voksen person så langt med en hånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...