Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler ikke på at det har vært mye snakk om de. Bare typisk at jeg ikke snappe det opp før vinylen kommer ut, haha. En annen skive som kommer om ikke for lenge er

fra 1994. Så ikke noe nytt band, men det i alle fall latterlig fett og anbefales på det sterkeste hvis man ikke har hørt det før.

 

Annen skive som kunne vært jævlig kul hvis bandet hadde hatt litt mer varierende riffing er

. Oppdaget bandet for et par uker siden da jeg fikk med CDen gratis på en bestilling fra Japan. Endret av drgz
Lenke til kommentar

Magnesium er knallere enn skudd, fetere enn bacon og fylt til randen av catchy låter. Buried Alive er en meget bra demo. Synes det er på tide at Satoshi Ishida tar seg fri i fra Sabbat og at Shinji Tachi & co får gitt ut et album snart. Drevet på i 20 år og har fremdeles ikke et eneste album bak seg. Det er litt slapt.

Lenke til kommentar

Ja, burde helt klart få snekret sammen et album snart. Hadde sikkert blitt tidenes album (sånn ca.), bare fordi Magnesium er så jævlig fett. Nå er jo ikke Sabbat så aktive om dagen heller så vidt jeg vet. Er vel bare turneen nå i høst. Men så er han vel live-gitarist for Metalucifer også, så alt i alt er det sikkert nok av ting å tenke på. Uansett, gleder meg noe jævlig til 'Buried Alive' kommer ut. CDen skal vel komme nå i slutten av august, mens vinylen følger litt senere.

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Noen som har oppdaget noe nytt og grisebra den siste tiden, som skriker etter å deles? Er i humør for noe nytt. Shoot!

Tja, dette er mine favoritter fra 2012 hittil

 

Wrathprayer - The Sun of Moloch

Mgla - With Hearts Toward None

Rahu - The Quest for the Vajra of Shadows

Pseudogod - Deathwomb Catechesis

Dark Sonority - Kaosrekviem

 

Ellers skader det ikke å sjekke ut Teitanblood, Mare, Negative Plane, Dead Congregation, Repugnant, Katharsis, Inquisition om du ikke allerede har hørt dem.

Lenke til kommentar

Tja, dette er mine favoritter fra 2012 hittil

 

Mgla - With Hearts Toward None

 

Dette er et utrolig sterkt album. Fremdeles veldig usikker på om det er bedre enn Groza, men jeg trives godt med albumet uansett.

 

Hva synes du om Les voyages de l'âme, a?

 

 

Forresten, du har ikke fått rippa Necromancy-tapen enda? Høhøh!

Lenke til kommentar

For min del sitter albumet hakket bedre enn Groza, men slettes ikke dårlig den heller. Presence er vel favoritten sånn overall.

 

Fikk aldri taket på Les voyages, har ikke hørt så mye på den heller for å være ærlig. Om jeg husker rett synes jeg albumet startet greit, men ble litt tamt etter tre låter. Liker de to første mye bedre. Hva synes du? Konsert på fredag?

 

Ja, var det da. Glemte det helt ut, skal se om jeg får gjort det nå. Sender deg en PM om jeg får fikset det i kveld. Satser på du ikke legger den ut på nettet.

Lenke til kommentar

Jeg synes Les voyages de l'âme er helt fantastisk, i likhet med alt Alcest har gitt ut til nå. Litt dårligere enn både Le Secret og Souvenirs d'un Autre Monde, men litt bede enn Écailles de Lune. Jepp, blir konsert på meg. Gleder meg som en bitte liten jødegutt. Tror det blir jævlig bra nå og.

 

Ja, det høres fett ut. Skal selvfølgelig la vær å legge den ut på nettet.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her nå!

Husker faen ikke bandet som har låta, men husker litt lyrics. "Behind closed doors, you're begging for more. Put your knees on the floor like the cheapest of whores" Det siste er jeg litt usikker på, men mener det er slik den går.

 

Noen som veit hvilket band som har denna låta? Finner ingenting på google..

 

Edit: Fant ut! http://www.youtube.com/watch?v=H6Mx6sfPJpE Deler den likegodt med dere, låta er rå!

Endret av PyrionZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...