Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du feila på å være morsom.

Om noe har feila må det nesten være din intelligens, enten sosial eller logisk - da null og niks tilsier at jeg prøver å leke komiker i mitt innlegg.

 

Trenger en god Spotify-liste med noe variert grom-metal, de fleste sjangre funker, som jeg kan høre på utover kvelden.

Det ville også vært særdeles flott om du, anathema, kunne peke ut hvor i dette innlegget han ber noen gi han en spilleliste. Alt jeg ser er en påstand hvor han sier at han trenger en.

 

edit:

Siden vi snakker om "morsom", det er alltid jævlig morsomt når tilfeldige folk på internett forteller andre hva de mener eller ikke mener med innleggene sine. Du skal ha credz for den.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Løste problemet ganske selv ved å sammenligne tracklister. Spotify har lagt låtene i "feil" rekkefølge, slik: (Riktig låttittel i parentes):

Spotify kan du ikke stole på! Det eneste som funker er å få lastet ned sangene og sjekke at alt stemmer med metal archives. Hvis du ripper selv kan du sjekke med coveret.

Lenke til kommentar

Nei, du feila på å være morsom.

Om noe har feila må det nesten være din intelligens, enten sosial eller logisk - da null og niks tilsier at jeg prøver å leke komiker i mitt innlegg.

 

Trenger en god Spotify-liste med noe variert grom-metal, de fleste sjangre funker, som jeg kan høre på utover kvelden.

Det ville også vært særdeles flott om du, anathema, kunne peke ut hvor i dette innlegget han ber noen gi han en spilleliste. Alt jeg ser er en påstand hvor han sier at han trenger en.

 

edit:

Siden vi snakker om "morsom", det er alltid jævlig morsomt når tilfeldige folk på internett forteller andre hva de mener eller ikke mener med innleggene sine. Du skal ha credz for den.

 

Fantastisk innlegg der Nyhus. Du beviser atter en gang at du ikke evner å avstå fra å bli usaklig og ty til personangrep. Du må gjerne føle deg fri til å reflektere over hvorvidt det du sier alltid blir oppfattet slik du mener det.

 

Du skal være ganske bra trangsynt og vrangviljet (Men det er du jo), for å klare å misstolke innlegget hans.

 

Jeg liker spesielt at du avslutter med

 

det er alltid jævlig morsomt når tilfeldige folk på internett forteller andre hva de mener eller ikke mener med innleggene sine. Du skal ha credz for den.

 

Nøyaktig det du driver med til og begynne med her, som startet det hele.

 

Selveid er veleid, er det noe som heter. Oh well.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
det er alltid jævlig morsomt når tilfeldige folk på internett forteller andre hva de mener eller ikke mener med innleggene sine. Du skal ha credz for den.

 

Nøyaktig det du driver med til og begynne med her, som startet det hele.

Du må ha tungt misforstått konseptet her. Jeg fortalte aldri noen hva de mente med innlegget sitt. Jeg på bare at han ikke spurte om noe. For du vet, spørsmål krever spørre ord. Det var fryktelig dårlig med spørre ord i innlegget jeg siterte. Om du er like usikker på hva spørre ord er som det virker, så kan du trykke denne linken. Jeg sa aldri at han ikke ville ha noen til å gi han en spilleliste, for akkurat det var 100% åpenbart. Dermed er påstanden din helt bak mål. For å sitere deg "Selveid er veleid".

 

Fantastisk innlegg der Nyhus.

Takker, er ganske fornøyd med det selv.

 

Du må gjerne føle deg fri til å reflektere over hvorvidt det du sier alltid blir oppfattet slik du mener det.

Neinei, nå har du hoppet et hakk for langt frem i "to do"-lista på et forum. Det første du gjør er "les innlegg", deretter "tolk innlegg", så punktet du hoppa over "forstå innlegg", og til slutt "svar på innlegg". Klarer du ikke å forstå hensikten til et innlegg "må du gjerne føle deg fri" til å spørre hva baktanken var, istedenfor å komme med mindre gjennomtenkte påstander.

 

 

Så for å ikke dra det hele totalt offtopic:

Noen her som har kjennskap til det nyeste Motorhead-albumet? Jeg har fortsatt ikke hørt det, men vurderer å kaste det i handlekurven på play.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Din mangel på selvinnsikt er kun møtt av dine kverulerende egenskaper. :)

 

"When you're in a hole, stop digging"

 

 

Edit: Så var det litt ontopic også ja. Nyeste til Agalloch vil jeg si overgår alt annet de har laget tidligere. Helt fantastisk magisk!

Endret av Anathema
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neida, du kommer til å se at du tok feil når du blir litt eldre.

Igjen med logikken.

 

Første gang jeg er inne i metal-tråden på et halvt år og det første som skjer er at jeg skaper krangling

Haha, krangling og krangling. Jeg klarer "dessverre" ikke investere meg nok i forumet eller brukerne her til å faktisk krangle med noen. Fra min side er det mer en humoristisk debatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...