Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Football Manager 2008

 

Lansert!

 

74590607cp9.jpg

 

Trailer

 

 

Screenshots

 

screen03_thb.jpg screen04_thb.jpg screen05_thb.jpg screen06_thb.jpg screen07_thb.jpg screen08_thb.jpg screen09_thb.jpg screen10_thb.jpg screen11_thb.jpg screen12_thb.jpg screen13_thb.jpg screen14_thb.jpg screen15_thb.jpg screen16_thb.jpg screen17_thb.jpg screen18_thb.jpg screen19_thb.jpg screen20_thb.jpg

 

Omtaler

Hvis du fortsatt tviler: Football Manager 2008 leverer varene så det holder. Dette er utvilsomt det aller beste spillet i serien, og jeg har hatt gleden av å spille hver bidige utgave til nå. Noen småfeil til tross, nærmere perfeksjon går det ikke an å komme i denne sjangeren. Det oser formelig av fotball i dette spillet, og tilstedeværelsen som manager er enorm. Valgmulighetene er uendelige – dette er et evighetshorn fylt med underholdning, gleder og sorger.

 

Om du som fotballfan ikke blir hektet av 2008-utgaven, ja da får du heller flytte sportsinteressen din over på tømmerfløting eller konekasting. Få titler i spillhistorien har gitt større glede når man lykkes eller såret så dypt om man feiler. Football Manager 2008 er en klissvåt og vakker drøm som blir virkelighet.

 

9/10

If you take FM2008 at face value, you're left standing eyeball to eyeball with the finest football management game ever made. But just like Aliens: Special Edition was fleetingly more engaging than the cinema release, this year's FM feels like a game that further polishes an already highly buffed formula but fails to take it to a genuinely higher level. It's still a winner, but it's a champion that's unlikely to be remembered with moist-eyed fondness for years to come.

 

8/10

The streamlined interface may draw in a few new punters, but this is still Football Manager as nature intended, and a brutally unforgiving intrusion on your time. A benchmark title for the PC, this is a game that you don’t so much play as have a relationship with. And not necessarily a healthy one…

 

9.0

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når kommer fullversjonen? Gleder meg :)

9603646[/snapback]

Ingen dato bekreftet er bekreftet ennå, det var snakk om rundt juletider men jeg er ikke sikker.

 

Jeg må innrømme at demoen på dette spillet var ganske godt gjennomført. Filen er jo på 800 mb, så den har fått med seg en del. Selv om det er enkelte ting jeg savner... Men de kommer på fullversjonen...

Lenke til kommentar

Har sittet å testet det nå en del og kommer med noen synspunkter:

 

Negativt:

- Forferdelig skin. Et skin som både er rotete og har absolutt ingenting på et fotball spill å gjøre.

- Jeg fikk ikke Iaquinta.

- Synes det var litt for mye man måtte gjennom for å spille kamp. Alt mulig dritt som kampanalyse og tull.

 

Positivt:

+ Virker som den kunstelige inteligensen på spillerne har blitt bedre. Før har jeg ergret meg over at dem ikke klarer å se mulighetene jeg ser, det gjør dem derimot nå. Van der sar spilte gjennom Tevez nydelig istad :)

+ Speidinga har blitt en god del bedre etter min mening.

+ Rapporter om spillerne er forbedret.

+ Ingen loading, det er helt fantastisk. Spillet går helt glatt.

 

Orker ikke skrive mer..

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Lastet ned demoen nå, gleder meg stort til å prøve den! :) Er for øyeblikket alt for nervøs til å spille ferdig sesongen min på 07, for mange viktige kamper og for mange skader. Ikke noe er verre enn semifinale i CL, to PL-kamper jeg må vinne og FA Cup-finale på to uker, med blant annet C.Ronaldo, Adu, Walcott, Neville, Giggs og Smith ute. Skal derfor bli godt og glede meg over et enda bedre Football Manger spill.

 

Release date er for øvrig ikke bekreftet, Sports Interactive/SEGA har bare sagt at det kommer før jul.

Lenke til kommentar

Hmm, første gang jeg blir skuffet av FM. Dette er riktignok en demo, så jeg får vente til fullversjonen før jeg dømmer spillet.

 

Er enig med mange som mener at skinnet var rotete og stygt. Minner meg litt om FIFA Manager skinnet. Profilbildene (eller den tomme plassen) er alt for stort syns jeg, stats er vanskelig å se, hvorfor bytte fargen på de tallene? Føler at jeg kommer til å bruke evigheter på å venne meg til dette. Kampmotoren har blitt litt rar, spillet flyter ikke på samme måte som i 07 og spillerne beveger seg sakte veldig ofte av en eller annen grunn. Det våset foran hver kamp virker litt unødvendig. De ville nok gjøre kampdagene mer hellige, men for meg er det bare å kjøre gjennom kampene så raskt som mulig, så dette her var heller ikke noe for meg.

 

Men det er noen positive sider også. Spillet går smoothere, speiderapportene er bedre, det nye kapteinsystemet fungerer bra, jeg ble spottet på Wembley sammen med Steve McClaren og Tsjekkias trener da Chelsea slo ManUtd 2-0 i Community Shield. :p

 

Vet ikke om jeg kommer til å spille denne demoen så mye mer, men jeg får heller gi fullversjonen en sjanse. Tror at når jeg kommer mer inn i spillet vil jeg gradvis like det bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Konge spill :w00t: måtte bare kjøpe Matias Fernandez etter jeg så dette målet :D

9615086[/snapback]

fint mål. Kommentatoren minner litt om en viss: goooooooooooooooooooooooooooooooooal.*trekke pusten* goalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoal

goalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoalgoal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...