Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Så jeg skal ta ut spillere når de ryker under 90%? Da må jeg bytte før 35 min. Og hva skal jeg så gjøre med de som blir skadet etter 70 min. når jeg allerede har byttet?

 

Aldri hatt problemer med slitne spillere i et tett kampprogram. En spiller KAN faktisk starte en kamp selv om han har 90%.

9642472[/snapback]

Ja, men han blir veldig fort sliten. Et tips er å trene dem maksimalt i pre-season, sånn at dem bygger seg opp til en lang sesong. Spillere får aldri starte hos meg med mindre de er 100%, da slipper jeg nesten også å bytte ut slitne spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trener vanligvis maksimalt i pre-season. Og har som regel aldri hatt problemer med slitne spillere. Har faktisk større problemer med skader grunnet hard trening i pre-season.

 

Men alle har sin måte å gjøre ting på. At det fungerer for meg behøver overhodet ikke å bety at det fungerer for alle andre.

Lenke til kommentar

Skru ned på tempoet og presset. Mye press gjør at spillerne blir mye slitne, i tilllegg vil et høyt tempo slite ut spillerne fortere enn et sakte tempo. Men det har jo også sine ulemper.

 

Husker jeg hadde to første ellvere på 2005 som var like gode. Var Betis i 2013. Vant alt :)

Lenke til kommentar
Skru ned på tempoet og presset. Mye press gjør at spillerne blir mye slitne, i tilllegg vil et høyt tempo slite ut spillerne fortere enn et sakte tempo. Men det har jo også sine ulemper.

 

Husker jeg hadde to første ellvere på 2005 som var like gode. Var Betis i 2013. Vant alt :)

9645866[/snapback]

Det har jeg med United nå.. :)

 

 

Man Utd XI 1:

 

PIG

 

Neville - Rio - Pique - Evra

 

Ronaldo - Hargreaves - Scholes - Nani

 

Iaquinta - Rooney

 

 

 

Man Utd XI 2:

 

Foster

 

Alves - Brown - Vidic - Heinze

 

Park - Carrick - R. Garcia - Giggs

 

Saha - Rossi

 

I tillegg til disse har jeg Anderson, Tevez, Smith og Richardson, men de får ikke noen plass dessverre.

Lenke til kommentar
Agreed. Jeg solgte han faktisk fort som svint på Fifa 06 faktisk, oppdaterte spilleroverganger over hele europa og norge. Tok meg bare 2 og en halv time  :!:

9648156[/snapback]

Du og jeg, vi er veldig like, høres det ut som :D

 

Gjort akkurat det samme, plaget meg at Anderson var så ræv, så jeg oppdaterte skillsa til alle med det samme.

 

Nani og Vidic var ikke å finne, så da var det bare å lage dem.

Lenke til kommentar
Agreed. Jeg solgte han faktisk fort som svint på Fifa 06 faktisk, oppdaterte spilleroverganger over hele europa og norge. Tok meg bare 2 og en halv time  :!:

9648156[/snapback]

Du og jeg, vi er veldig like, høres det ut som :D

 

Gjort akkurat det samme, plaget meg at Anderson var så ræv, så jeg oppdaterte skillsa til alle med det samme.

 

Nani og Vidic var ikke å finne, så da var det bare å lage dem.

9648169[/snapback]

 

Jeg oppdaterte skills til mange som fortjente det ja, f.eks Evra. Men det var også noen jeg tok ned litt.

Lenke til kommentar
Du og jeg, vi er veldig like, høres det ut som :D

 

Gjort akkurat det samme, plaget meg at Anderson var så ræv, så jeg oppdaterte skillsa til alle med det samme.

 

Nani og Vidic var ikke å finne, så da var det bare å lage dem.

Jeg oppdaterte skills til mange som fortjente det ja, f.eks Evra. Men det var også noen jeg tok ned litt.

 

Bra du tok ned noen skills på noen også.. Mange jeg vet om som tar opp masse skills på spillerene på favorittlaget sitt fordi de er så mye "bedre" i virkligheten enn på FM.. Men de tar ikke opp f.eks Drogba som jeg syntes skulle vært mye bedre på Fm 07.. Bare ett eksempel han asså :tease: Mange andre som skulle vært bedre og..

Lenke til kommentar

" Må si at jeg ble litt skuffet etter jeg lastet ned demoen med gold edition, de har ødelagt mye av det gamle utseendet, som var helt perfekt. Men man venner seg sikkert til det. Blir sikkert drit bra, skal uansett ha spillet."

 

To ting:

- 2007 skinnet var ikke perfekt, det var kjedelig.

- Det blir sikkert laget andre skins for 2008 også, så det er ikke noe du bør bekymre deg for mye for.

Lenke til kommentar

Tenkte vi kunne alle skrive våre drømmelag på FM (alle FM og CM spill som har blitt gitt ut) F. eks er mitt slik

 

Pelizzoli (CM03/04)

 

Rafinha (FM 2006) Okoronkwo (CM 03/04) Barzagli(FM 2006) Grosso (FM 2006)

 

Cr. Ronaldo (CM 03/04) De Jong (FM 2006) Marco Delvecchio (CM 00/01)

 

Aghahowa (CM 03/04) M. Palermo (CM 00/01) Lucarelli (FM 2006)

 

Andre gode spillere: Esposito (FM 2006), Aldair (CM 00/01) Thomas Job (CM 03/04)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...