Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Noen som har noen triks for å få spillere som vil bort til å bli?

Det spørs jo veldig på situasjonen. Wijnaldum ville bort en periode hos meg da han følte det ble veldig mye konkurranse om hans posisjon. Brukte han fra start i hver eneste kamp i 5-6 kamper på rad og da var han glad igjen og signerte en langtidskontrakt, etter det puttet jeg han tilbake i rotasjon (spillte vel et sted mellom hver tredje og annenhver kamp), og han var fortsatt fornøyd.

Lenke til kommentar
Noen som har noen triks for å få spillere som vil bort til å bli?

Det spørs jo veldig på situasjonen. Wijnaldum ville bort en periode hos meg da han følte det ble veldig mye konkurranse om hans posisjon. Brukte han fra start i hver eneste kamp i 5-6 kamper på rad og da var han glad igjen og signerte en langtidskontrakt, etter det puttet jeg han tilbake i rotasjon (spillte vel et sted mellom hver tredje og annenhver kamp), og han var fortsatt fornøyd.

 

Aha. Febian Brandy ble hos meg skuffet da jeg solgte Anelka, dette er nesten to sesonger siden og Brandy er nå en av de med fest kamper for klubben. Jeg tilbyr han kontrakt på 900k i uka (han har 40k nå), men han vil bort. Ingen grunn nevnes.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Skinnet heter Dynamic, kan lastes ned her.

Noen som vet om noen gode midtstoppere som jeg kan hente i det året jeg er i nå? :p

 

Prøvde å laste ned skinet men det kom et problem. må man ha winzip for at det skal funke?, i så fall er det ikke gratis..:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...