Gå til innhold

Oktoberfest 2007 - en måned, en breddvidde


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg så fort over noen av trådene til de som er påmeldte til denne oktoberfesten.

Hvordan var det med de posterne?

Går ut ifra at alle må følge det reglementet som er satt opp for å få plakat.

Blir det laget en tråd for "høsting" av innsendte bilder snart?

Er det også sånn at de bildene man sender til den tråden automatisk er de man ønsker seg som poster?

Mvh sollien

Lenke til kommentar

Oktoberfesten nærmer seg slutten. I underkant av halvparten av de som meldte sin interesse har gjennomført utfordringen i henhold til de kriterier som ble satt opp for å kvalifisere seg til plakater fra Japan Photo. Hvem som får plakater står i første posten :) Dersom det er noen som mener seg kvalifisert til plakater som ikke står der må de kontakte meg på PM så vil jeg se på saken.

 

Jeg vil få tilsendt en gavekode fra Japan Photo som kan benyttes på nettsiden deres. Denne vil bli tilsendt når dere har lagt inn deres 3 bilder i Oktoberfest - Galleriet. Dere må også følge regelen om 800 pixler på den lengste siden.

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med i alles Oktoberfester, og må si jeg er veldig imponert over innsatsen og resultatene fra de som har deltatt. Jeg skulle veldig gjerne vært med selv, men tviler på at jeg ville klart å gjennomføre med slik innsats som de mest ivrige. Dessuten ville en begrensning til én brennvidde gitt meg en del problemer i noen halv-offisielle fotosammenhenger jeg har utført i måneden. (...bare unnvikelser og unnskyldninger, men jeg må ha noe å gjemme min latskap bak...)

 

Selv om jeg ikke deltok, har jeg lært betydelig av dette. Veldig mye inspirasjon har jeg også funnet.

 

Takk til alle for en flott oktober, dette har vært en fornøyelse å være vitne til!

 

Kim Are: jeg ser at tomsi42 ikke er blitt kreditert som "godkjent" etter kriteriene satt opp. Jeg vil be deg revurdere dette, da Tom virkelig har utført oppgavene både pliktoppfyllende og med gode resultater. Riktignok meldte han seg noen små dager for sent, men det mener jeg han har tatt igjen mange ganger i løpet av oktober.

Litt takhøyde ... :thumbup: ?

 

- Rams

Lenke til kommentar
Kim Are: jeg ser at tomsi42 ikke er blitt kreditert som "godkjent" etter kriteriene satt opp. Jeg vil be deg revurdere dette, da Tom virkelig har utført oppgavene både pliktoppfyllende og med gode resultater. Riktignok meldte han seg noen små dager for sent, men det mener jeg han har tatt igjen mange ganger i løpet av oktober.

Litt takhøyde ... :thumbup: ?

Jeg skal velvillig gi ham "min" plass, siden jeg likevel ikke har klart å ta nok bilder til å kvalifisere til postere fra Japan Photo...
Lenke til kommentar
Kim Are: jeg ser at tomsi42 ikke er blitt kreditert som "godkjent" etter kriteriene satt opp. Jeg vil be deg revurdere dette, da Tom virkelig har utført oppgavene både pliktoppfyllende og med gode resultater. Riktignok meldte han seg noen små dager for sent, men det mener jeg han har tatt igjen mange ganger i løpet av oktober.

Litt takhøyde ... :thumbup: ?

 

- Rams

 

Dette støtter jeg også, ref mitt innlegg på Tom sin tråd.

Lenke til kommentar
Kim Are: jeg ser at tomsi42 ikke er blitt kreditert som "godkjent" etter kriteriene satt opp. Jeg vil be deg revurdere dette, da Tom virkelig har utført oppgavene både pliktoppfyllende og med gode resultater. Riktignok meldte han seg noen små dager for sent, men det mener jeg han har tatt igjen mange ganger i løpet av oktober.

Litt takhøyde ... :thumbup: ?

Tiltredes!

Lenke til kommentar

Og man bør tenke over at han var bortreist (oktoberfest??) da dette startet, og jeg tør vedde på at han hadde vært med fra dag 1 hadde han bare sett utfordringen. Så jeg støtter også det forslaget om å gjøre Tomsi's tråd offisiell.

 

I tillegg syns jeg man skal sette pris på at dette er en aktiv bruker her på fotodelen av forumet.

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at han er nevnt spesielt som som en aktiv bruker. Han er også invitert til å legge inn sine bilder på linje med andre i Galleriet. Dere skal ikke se bort i fra at han blir belønnet fyrstelig som andre Oktoberfest deltakere også :)

 

Offisiell, semioffisiell, uoffisiell whatever er i grunn det samme så lenge han får de samme rettigheter og belønning. Forøvrig hadde jeg tidlig dialog med Tom om dette og han vet jeg jobbber for at han får plakater fra JP på linje med alle.

Lenke til kommentar

Ja, da var moroa over for denne gang... :(

 

For min del har dette nærmest vært min jomfrutur på forumet,da jeg ikke har vært spesielt aktiv tidligere. Denne opplevelsen innbyr absolutt til å bli en flittigere bruker av forumet (og kameraet ;) ). Håper det blir flere oppfinnsomme utfordringer i fremtiden.

 

Uansett skikkelig gøy og lærerikt med sånne aktiviteter. Takk for denne gang. Nå er bare utfordingen å finne de bildene jeg vil ha i plakatform... :D

 

Steve

Lenke til kommentar
Jeg er litt enig i at festen hadde fortjent litt mer redaksjonell omtale, og ikke minst en sticky av galleritråden...

Enig jeg og. Hadde vært morro om de skrev en liten artikkel om det på forsiden og linket til galleritråden. Gjerne som sak på hw.no og forsåvidt... Vi har jo løpt rundt med kameraene en måned og det er MANGE gode bilder; mange som fortjener å bli sett av folk. Oktoberfest startet med omtale på forsiden...., men avsluttet i all stillhet. Hadde jo vært morro om folk fikk se resultatene uten å måtte drive detektivarbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...