Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Det er to museknapper. Bare å trykke på hver sin side av knappen det. ;)

Hva med å kjøpe denne istedenfor? Jeg kjøpte fra han og 2 timer etter betaling var varen sendt. Fly til Norge var jeg litt uheldig med, men hadde den i hånda 4 dager etter bestilling. Han sender pakken som EMS slik at tollklarering er inkl. i prisen. Han merket min med en lavere verdi automatisk, så var bare 81 kr. jeg måtte betale for å få pakken. EMS-pakker kommer på døra til og med. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kinesisk tastatur og os eller ?

 

Lurer på å kjøpe fra en butikk..

Blir 2700kr inkl porto..

Hvis det er den jeg linket til du sikter til har den både engelsk og kinesisk tastatur, men kun engelsk OS. ;)

 

@datating: Har også vurdert å kjøpe frå denne selgeren. Har eit par spm.

 

1. Du skriver at den har både engelsk og kinesisk tastatur. Vil det seie normalt engelsk tastatur, med berre ekstra kinesiske tegn utenom? I så fall er jo ikkje dette noko problem...

 

2. Ser at selgeren tilbyr to "add-ons". 1GB minne til $40, og 2GB minne til $90. Valgte du nokon av desse? Og er det forresten snakk om RAM eller er det SD-kort?

 

Ellers er du fornøgd med handelen?

 

NewShuttle

Lenke til kommentar
Hvaslags minne er der? Noe jeg enkelt kan bytte i f.eks. 16gb eller?

Hvis du tenker på lagringskapasiteten så kan ikke den utvides visttnok. Det er SSD i den, ikke en normal harddisk. Ram'en kan utvides til 2 GB.

 

Kinesisk tastatur og os eller ?

 

Lurer på å kjøpe fra en butikk..

Blir 2700kr inkl porto..

Hvis det er den jeg linket til du sikter til har den både engelsk og kinesisk tastatur, men kun engelsk OS. ;)

 

@datating: Har også vurdert å kjøpe frå denne selgeren. Har eit par spm.

 

1. Du skriver at den har både engelsk og kinesisk tastatur. Vil det seie normalt engelsk tastatur, med berre ekstra kinesiske tegn utenom? I så fall er jo ikkje dette noko problem...

 

2. Ser at selgeren tilbyr to "add-ons". 1GB minne til $40, og 2GB minne til $90. Valgte du nokon av desse? Og er det forresten snakk om RAM eller er det SD-kort?

 

Ellers er du fornøgd med handelen?

 

NewShuttle

1. Engelsk med noen kinesiske tegn. Helt vanlig oppsett på tastene.

2. Det er nok ram vil jeg tro. Jeg kjøpte ikke noe ved siden av. Faktisk så virker 512 MB til å være mer enn nok. Til og med når jeg kjører film på den går alt smooth.

 

Etter flere dagers sikling på denne boksen, klarte jeg lenger ikke å holde meg... Kjøpte en på ebay fra USA igår for 2500 inkl. frakt... Gleder meg som en unge. Noen som har en anelse om hvor lenge transport tar?

Spørs litt på hvordan fraktmetode du valgte.

Vanlig frakt tar som oftest 7-14 dager, men er det Express (EMS) så tar det 3-4 dager.

Lenke til kommentar
Etter flere dagers sikling på denne boksen, klarte jeg lenger ikke å holde meg... Kjøpte en på ebay fra USA igår for 2500 inkl. frakt... Gleder meg som en unge. Noen som har en anelse om hvor lenge transport tar?

Spørs litt på hvordan fraktmetode du valgte.

Vanlig frakt tar som oftest 7-14 dager, men er det Express (EMS) så tar det 3-4 dager.

 

Jeg er helt ny på ebay. Jeg vant en auksjon igår kveld og betalte med paypal før jeg la meg. På shipping står det "USPS Priority Mail International Flat Rate Box".

Lenke til kommentar
Etter flere dagers sikling på denne boksen, klarte jeg lenger ikke å holde meg... Kjøpte en på ebay fra USA igår for 2500 inkl. frakt... Gleder meg som en unge. Noen som har en anelse om hvor lenge transport tar?

Spørs litt på hvordan fraktmetode du valgte.

Vanlig frakt tar som oftest 7-14 dager, men er det Express (EMS) så tar det 3-4 dager.

 

Jeg er helt ny på ebay. Jeg vant en auksjon igår kveld og betalte med paypal før jeg la meg. På shipping står det "USPS Priority Mail International Flat Rate Box".

Etter USPS sine sider er estimert tid 6-10 dager. :)

Lenke til kommentar
Etter flere dagers sikling på denne boksen, klarte jeg lenger ikke å holde meg... Kjøpte en på ebay fra USA igår for 2500 inkl. frakt... Gleder meg som en unge. Noen som har en anelse om hvor lenge transport tar?

Spørs litt på hvordan fraktmetode du valgte.

Vanlig frakt tar som oftest 7-14 dager, men er det Express (EMS) så tar det 3-4 dager.

 

Jeg er helt ny på ebay. Jeg vant en auksjon igår kveld og betalte med paypal før jeg la meg. På shipping står det "USPS Priority Mail International Flat Rate Box".

Etter USPS sine sider er estimert tid 6-10 dager. :)

 

Godt noen av oss vet hva de driver med. Da er det vell bare og vente til han sender den.

Lenke til kommentar

Ble tomt på butikken.. så bestilte en kinesisk en fra ebay..

 

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...N:IT&ih=010

 

Andre som har kjøpt fra han der?

 

Er vell plenty med luringer som vil ha pengen til sanne som meg som tar kjangser og kjøpe fra ukjendte folk :p spessielt nå når det er en så populær vare ute og går...

Endret av HondaNSR
Lenke til kommentar
Ble tomt på butikken.. så bestilte en kinesisk en fra ebay..

 

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...N:IT&ih=010

 

Andre som har kjøpt fra han der?

 

Er vell plenty med luringer som vil ha pengen til sanne som meg som tar kjangser og kjøpe fra ukjendte folk :p spessielt nå når det er en så populær vare ute og går...

Det er nok ham jeg kommer til å bestille fra selv, og hvis du ser på feedback, så har han 98.8% positive tilbakemeldinger siden januar 2001, det er 2546 personer som har lagt igjen positiv feedback til ham!

Om du ikke er sikker, kan du få forsikring på overføringen via paypal, den gjelder verdier opptil $2000.

Da vil jeg tro du er ganske sikker ;)

Btw, jeg bestiller nok selv fra ham i ettermiddag, hold meg oppdatert med hvordan det går! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...