Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Takk simen1, veldig spennende lesing!

 

Jeg klarte selvfølgelig ikke å holde meg till eee kom ut, så jeg sitter her med en 13" ultraportabel. Hadde lett ofret den for en EEE, selv om prisen på denne var mange ganger høyere.

 

Eller, med nærmere ettertanke. Den hadde vært veldig fin å ha utenom!

 

Lurer egentlig på om ikke jeg skal kjøpe den billigste utgaven bare for å ha til å surfe med og ha noe til å ha med på reise. Uansett, elskbart initiativ av ASUS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja den billigste, med en SD brikker for forskjellig data en finner på å lagre skulle nok duge for reiser av forskjellig slag.

 

enten det eller en nokia N800/N810 ;)

 

morsom den spekulasjonen om bluetooth når det gjelder wifi komponenten.

 

pokker og, har kommet så mye kult siste tiden.

 

nå har det dukket opp bilder av bug labs sin bugbase og moduler også.

 

sweet sweet sweet to be a geek :D

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg også på denne tråden :) EEE ser ikke så dum ut. Har en 17" Dell nå, kunne jo igrunn vært kjekt å bytte ut med en litt mindre, ville nok merket forskjell i sekken.. Hvordan er pris på frakt fra de amerikanske nettbutikkene som allerede har startet å selge tro?

Lenke til kommentar
Sikret meg en eee til rett over 2000,- på ebay i går :D

Åh! Dette frister! Men hvordan vil dette fungere med tanke på strømforsyning og slikt? Skal du kjøpe en omformer i tillegg?

Er det eventuellt noen amerikanske nettbutikker som shipper internasjonale ordre?

Bestilte dere pcene fra usa, og hvor mye er det å betale i frakt?

Lenke til kommentar
Den har universal adapter, så jeg trenger bare bruke en fysisk adapter så den fungerer i støpselet her. Jeg bestilte fra en selger på ebay med god feedback, og betalte ca 200 i frakt.

Nice! Men om PC-en blir sendt med UPS worldwide er frakten anslått til $94 = ca 500 kr fra USA? Er det en annen måte din blir sendt på? Hvordan vil det forresten gå med toll, verdien er jo en smule over fribeløpet på kr 200... :D

Lenke til kommentar
Den har universal adapter, så jeg trenger bare bruke en fysisk adapter så den fungerer i støpselet her. Jeg bestilte fra en selger på ebay med god feedback, og betalte ca 200 i frakt.

Nice! Men om PC-en blir sendt med UPS worldwide er frakten anslått til $94 = ca 500 kr fra USA? Er det en annen måte din blir sendt på? Hvordan vil det forresten gå med toll, verdien er jo en smule over fribeløpet på kr 200... :D

 

 

Hmm, min blir sendt med USPS hvertfall, mer vet jeg ikke. Han jeg kjøpte fra skriver at den er verdt under 200 så jeg slipper mva, ebay er greit sånn. ;) Har opplevd å måtte betale mva en gang i.l.a. 44 ganger jeg har handlet på ebay, og det var på en ganske billig mp3 spiller, så det ble ikke store greiene.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...