Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Det vil uansett bli anledning til å skaffe seg en i år om du virkelig vil ha en så fort som mulig. De vil nok være ganske raskt ute på ebay, regner med at denne kommer seg raskt til Hong Kong og raskt ut på ebay.co.uk. Og da kanskje man slipper unna med en EEE til under 2000kr og, trur neppe vi får noen av modellene under 2000kr i norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen formening om når vi ser denne i Norge? Neppe før nyttår tipper jeg..?

 

Er det mulig å kontakte Asus Norge elns for å finne ut sånt? Finner pent lite info på "de norske" hjemmesidene til Asus.

 

Har funnet ut dette om release i USA:

 

Here's the launch dates for the EEE models in North America.

* Eee PC 8G: End of November

* Eee PC 4G: 10/16/07 Global Launch

* Eee PC 4G Surf: Middle of November

* Eee PC 2G Surf : End of November

 

Tar vel en del lengre tid å få den klar til Europa pga. ulike tastatur og oversettelse av OS osv...?

Endret av Autopsy
Lenke til kommentar
Tlf til Asus Nordic fra Norge: 23 16 26 82

 

Det der er vel strengt tatt nummeret til teknisk support... Tviler på at de vet noe om lanseringsdato. Folk som sitter på sånne support-telefoner er ofte underbetale morons trent opp til å hjelpe folk å koble en USB-kabel fra printeren til PC-en.

Lenke til kommentar

Nå har de fire modellene av Asus EEE blitt lagt til i prisguiden!

Jeg har meldt meg på prisvarsling (når pris er tilgjengelig) på alle fire :)

Prisvarsling finner du blant fanene på toppen av produktsiden, ved siden av bilder!

 

EDIT: Bad news, så ikke dette før nå:

Vi må imidlertid vente litt lenger enn det for å se maskinene til salgs her til lands. Ifølge Asus blir Eee lansert i Norge en gang på nyåret, så inntil videre må vi smøre oss med tålmodighet.

Artikkel

Endret av Cursio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...