phnx85 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg tror Ctrl+Alt+Del har svaret på hvorfor Jack Thomson er slik han er Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg lurer på hva det er som får Jack Thompson til å tro i fullt alvor at han alene skal være fritatt for satire? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Snakk om paranoid fyr, han må jammen ikke ha et godt liv. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Hvis han ikke slutter å være en A-HOLE så blir han drept på en grusom måte uansett! Nå er det nok! Er så driit lei den idioten!! Endret 19. september 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Take Two har blant annet referert til meg som en biseksuell pedofil på sine nettsider, sier Thompson ifølge CVG. Hvor? Når? 9527003[/snapback] http://www.rockstargames.com/libertycitystories/gta_lcs.html Les e-posten frå "JT". I tillegg skulle det vere eit lydklipp der ein person med namnet "Jack" vart funnen naken i eit rom med ein annan mann. (Med forbehald om at eg kan hugse feil.) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 han gjør det vell værre med å stå fram slik! Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 tror nok han kommer til å brenne sakte når han endelig parkerer tøfla.. stakkars mann.. tror rett og slett han hater barn/ungdommer.. jaja.. gta 4 blir topp det^^ Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 tror nok han kommer til å brenne sakte når han endelig parkerer tøfla.. stakkars mann.. tror rett og slett han hater barn/ungdommer.. jaja.. gta 4 blir topp det^^ 9529955[/snapback] han hater voksne også! Slik som age of conan er spillet laget for voksne, det er aldersgruppen 20-30år som spiller disse spilla mest, mener de i vertfall. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Gjennomsnittsalderen på MMORPG-spillere er visst nok 26 i følge disse folka. Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Gta betaler han for og gi dem gratis PR, er dere blinde? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Kaster ikke bort 6år med jus utdanning for å bli anti-spill advokat. Jack Thompson er no match for R* om han skal prøve seg. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 I wanna put my foot so far up his ass, he will have toe-nails for teeth! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Hvorfor "Derfor krever advokaten at innholdet blir fjernet fra spillet innen klokken 17 førstkommende fredag"? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Haha, tenk om de fjerner det 17.01 og han blir pissed of fordi de ikke holder kravet? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Pfffsst... Dette skaffer bare GTA mer omtale. 9527793[/snapback] Slutter meg til den. Her gjør han akkurat hva Rockstar ønsker: Skaffer dem og spillet deres mer oppmerksomhet. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Mhm, enig der. Har ikke peiling paa juss osv, men tviler STERKT paa at han har noe som helst aa fare med ettersom det ikke er nevnet noen navn i det hele tatt. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Vet ikke mye om denne Thomson fyrn, men jeg vet bare at GTA 4 er et spill som ikke skal inn i mitt hus. Må innrømme at jeg har spillt GTA før, men nå er det stopp. Hvor langt skal de dra det egentlig? Til de har sørga for å starte 3. verdenskrig eller.no? Det tror jeg de hadde vært glade for, all den PR de hadde fått da. Syns mer og mer disse Rockstar folka virker som en kynisk gjeng som gjør alt for å tjene mere penger 9526654[/snapback] Tviler på at sløve, coladrikkande ungdommar som later seg foran dataspel dagen lang er så oppsatt på å innvadere Polen... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 JT er ikke annet enn en PR-kåt hore som utnytter stakkarslige amerikanske fruer for deres uendelige hat mot spill. På samme måte som Sven O Høiby utnyttet Se og Hør. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Trist hvor mye makt og publisitet fundamentalister får i USA: de er veldig kjappe på å påpeke at all fundamentalisme og estremi(sme?) utenfor sin egen dør. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Gta betaler han for og gi dem gratis PR, er dere blinde? Uansett hvordan du vrir og vender på det kan ikke det og betale noen bli gratis :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg