Gå til innhold

Jack Thompson: – Fjern «meg» fra GTA 4 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Take Two har blant annet referert til meg som en biseksuell pedofil på sine nettsider, sier Thompson ifølge CVG.

 

Hvor? Når?

9527003[/snapback]

http://www.rockstargames.com/libertycitystories/gta_lcs.html

Les e-posten frå "JT". I tillegg skulle det vere eit lydklipp der ein person med namnet "Jack" vart funnen naken i eit rom med ein annan mann. (Med forbehald om at eg kan hugse feil.)

Lenke til kommentar
tror nok han kommer til å brenne sakte når han endelig parkerer tøfla.. stakkars mann.. tror rett og slett han hater barn/ungdommer..

 

jaja.. gta 4 blir topp det^^

9529955[/snapback]

han hater voksne også!

Slik som age of conan er spillet laget for voksne, det er aldersgruppen 20-30år som spiller disse spilla mest, mener de i vertfall.

Lenke til kommentar
Vet ikke mye om denne Thomson fyrn, men jeg vet bare at GTA 4 er et spill som ikke skal inn i mitt hus. Må innrømme at jeg har spillt GTA før, men nå er det stopp. Hvor langt skal de dra det egentlig? Til de har sørga for å starte 3. verdenskrig eller.no? Det tror jeg de hadde vært glade for, all den PR de hadde fått da.  :no:  Syns mer og mer disse Rockstar folka virker som en kynisk gjeng som gjør alt for å tjene mere penger  :hmm:

9526654[/snapback]

 

Tviler på at sløve, coladrikkande ungdommar som later seg foran dataspel dagen lang er så oppsatt på å innvadere Polen...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...