Gå til innhold

– Har noen overraskelser på lur (PC)


Anbefalte innlegg

Litt off-topic nå: HVIS man kjöper seg en ny maskin nå, samt et nytt operativsystem - hva burde man da gå til anskaffelse av? Vista eller XP? Kommer samtlige nye spill til å kreve Vista eller greier man seg fint med XP de neste 2-3 årene?

9534425[/snapback]

 

Det ideelle er vel å ha både Vista og xp, på forskjellige partisjoner.

 

EDIT: Nei, det var ikke det du spurte om, men å ha enten xp eller vista hørest helt håpløst ut

9534666[/snapback]

 

spillene kommer nok til å støtte xp i 1 år til minst (uten directx 10 selvfølgelig) men jeg ser ikke helt poenget med å skaffe seg xp, ihvertfall hvis man skal kjøpe nytt nå. Go vista, 64bit :)

 

edit: hvis du har veldig spesifikke bekymringer om støtten til ett program eller en enhet kan du jo sikkert få det sjekket... men det aller aller meste fungerer glatt nå.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feil! Du betalte dine 500kr for Gears of War til Xbox360. Hvis noen kjøper Guitar Hero til PS2 så betyr ikke det at de skal få det gratis til Xbox360 i samme slengen. Jeg mener ikke å peke med moralsk pekefinger, men den tankegangen der blir bare helt feil.

 

 

Feil, jeg betalte 500kr for Gears of War! Hvor jeg spiller det er meg likegyldig!

Om de hadde sluppet de nye ekstra tingene som DLC til 360 hadde jeg med glede betalt en 50-100kr for det der, men de får ikke melket 500kr ekstra ut av meg for noe småtteri + 90% av noe jeg allerede eier.

 

Samme hvor lang den moralske pekefingeren din er har jeg ingen problemer med å laste ned denne kopien. Vanligvis pleier jeg å stå med denne fingeren selv, men dette er ikke noe annet enn ett latterlig forsøk på å få presset hver jævla krone ut av denne tittelen før de slipper Gears 2 som jeg med glede skal stå med en 500 lapp klar for.

 

Har dog full forståelse for at de vil tjene mest mulig, og det her er jo en kjempe nyhet for alle som ikke har 360. Jeg bare syns de gjorde en stor feil ved å ikke la de av oss som allerede eier spillet muligheten til få spille det lille ekstra uten å betale for en helt ny kopi.

Lenke til kommentar
Har dog full forståelse for at de vil tjene mest mulig, og det her er jo en kjempe nyhet for alle som ikke har 360. Jeg bare syns de gjorde en stor feil ved å ikke la de av oss som allerede eier spillet muligheten til få spille det lille ekstra uten å betale for en helt ny kopi.

9567758[/snapback]

FPS hører ikke hjemme på konsoll. EOD!

9569170[/snapback]

 

Dette mener jeg også, men det er bare fordi jeg er elendig til å spille med håndkontroller! Spillte Halo 1 og 2 i multiplayer (4 stk) og ble eid hele tiden :D

 

Får jeg en mus i hånda; da snakker vi :p

Lenke til kommentar
Tror ikke du helt har forstått hvordan Gamerankings fungerer...

9570149[/snapback]

Har aldri vært der inne som jeg kan huske. Antaglig for det kun er konsoll spillere som henger der? :!:

9570167[/snapback]

 

Har du ein slags Übermensch innstilling for deg og PC? Du har ihvertfall ikkje forståelse eller evne til å leite opp informasjon eller liknende tydeligvis.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kan si meg enig at jeg ikke liker FPS spill på konsoll, men det var holdningen til mange av vennene mine før dem fikk seg PS2/X360/PS3 (dvs konsoll generelt) og ble vandt med det. Jeg husker selv at jeg og en venn gikk igjennom GTA3 (tror jeg) på en natt, traff på hvert skudd med sniper på det missionet når du skulle skyte noen mennesker på den stor tankbåt :D:p

 

Men som nevnt, jeg liker FPS best med MUS! :D (liker generelt mus!! :dribble: )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...