Jump to content
Sign in to follow this  
mcgroven

– Har noen overraskelser på lur (PC)

Recommended Posts

Til vinteren kommer Gears of War til PC, og det blir slett ikke en ren blåkopi av Xbox 360-versjonen.

[url="http://gamer.no/intervju/pc/-_har_noen_overraskelser_paa_lur/43376"]Les mer[/url]

Annonse
Gleder meg til å sette meg ned med en kompis å runde det i coop. Det er da om de har med coop i pcversjonen og.. Om de ikke har det, vel, det er lavmål.. Halo ble en enorm skuffelse nettop pga at de klippet vekk coop-modusen i pcversjonen.

Spillet var digg på 360, jeg håper bare ikke spillet blir for lett på pc. Jeg håper de tar hensyn til den overlegne presisjonen mus+tastatur gir, og skalerer opp vanskelighetsgraden.

[quote name='Bruktbilen' date='18/09-2007 : 15:04']Dårlig emnetittel.

Gode nyheter :)
[right][snapback]9520118[/snapback][/right]
[/quote]
Emne tittelen er da urelevant siden det også er navnet på artikkelen, må du gi deg...

[quote name='Doffen28' date='18/09-2007 : 15:46']hmm kommer dette med dx10?
[right][snapback]9520447[/snapback][/right]
[/quote]
Leste du artikkelen før du spurte? :-)

– Vi bruker DirectX 9 i utviklingen av spillet, for vi vil gjerne nå så mange spillere som mulig. Spillet ser fortsatt utrolig pent ut, selv om vi ikke bruker DirectX 10, sier Bleszinski.

Gleder meg sykt! :) Call of Duty 4, Empire Earth 3, Gears of War,
Kane & Lynch: Dead Men, SimCity Societies,
Unreal Tournament 3, Assassin's Creed og ikke minst Crysis. Fleste er ganske store titler, og alt dette kommer i samme måned! OMG :dribble: Edited by Andreas045

Faen ta PC-en min. Den er altfor ræva.

Får håpe vi 360-eiere får tilgang til dette fra Live en eller annen gang, koste hva det koste vil. Hadde ikke sagt nei til en helt ny Act. :)

[quote name='aleksanderro' date='18/09-2007 : 16:07']Andreas045: Kommer GoW i november?
[right][snapback]9520595[/snapback][/right]
[/quote]

Jepp :)

Fra gamespot:

[quote]Gears of War is currently scheduled for release for the PC in [b]November[/b]. We look forward to bringing you more information as soon as it becomes available.[/quote]

Det er godt mulig spillet kommer i november, men det er ikke noe Microsoft eller Epic har bekreftet.

Senest i går meldte MS at GoW kommer 4. kvartal 2007/Holiday 2007. Edited by mcgroven

[quote name='Eaxis' date='18/09-2007 : 16:37']Skuffende at det ikke kommer noe av disse ekstra tingene til xbox360....det var fordi de hadde oppgradert gears of war til pc og da gikk det ikke på x360.
[right][snapback]9520801[/snapback][/right]
[/quote]

Sånn får det bli. Dere fikk i fordel å få spillet før oss, da får vi fordelen med å få med de ekstra godsakene :p

[quote]– Den største forskjellen fra 360 er kanskje det grafiske. På PC [b]kan du få en oppløsning på 1900x1200 piksler, og da blir det krystallklart. Jeg har faktisk fått øye på flere detaljer jeg ikke visste var i spillet[/b] når jeg testet PC-versjonen.[/quote]
Fett å innrømme at PS3 er tøffere en Xbox360. ;)

Det gleder meg at noe som egentlig bare var til x360 også kommer på PC. Håper at dette kanskje blir en trend. Plager meg litt med den voldsommme satsingen på konsoll da dette ikke er noe jeg planlegger å bruke penger på..