Gå til innhold

– Har noen overraskelser på lur (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med "stakkars deg". Er det et forsøk på å være morsom?

 

Meningen med setningen er å få frem at Gears of War har tålt tidens tann utmerket når det gjelder det visuelle, selv om man vitterlig har pusset opp grafikken her og der.

 

Jeg synes slett ikke synd på meg selv for at jeg spilte et "gammelt" spill.

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar

 

Meningen med setningen er å få frem at Gears of War har tålt tidens tann utmerket når det gjelder det visuelle, selv om man vitterlig har pusset opp grafikken her og der.

 

Jeg synes slett ikke synd på meg selv for at jeg spilte et gammelt spill.

9523950[/snapback]

 

ironi (av gr. eironeia, forstillelse), uttrykksmåte som går ut på å si det mots. av det en mener, men slik at den eg. mening likevel skinner igjennom, ofte med en undertone av humor el. spott. Adjektiv: ironisk. — ironiker, person som uttaler seg ironisk. — ironisere, uttale seg ironisk; gjøre narr (på en humoristisk måte).

 

Man lever som man lærer ;)

Lenke til kommentar
Du misset en viktig ting i beskrivelsen av FPS. Les den gjerne igjen.

 

I flyspill simuleres ikke en karakter, men et fly.

 

I følge din logikk så kan vi jo like gjerne kalle Tomb Raider, Lost Planet og alle andre action-spill med tredjepersons-kameravinkel for FPS. Det blir helt feil.

 

En liten bøling spill lar deg også veksle mellom tredje og førsteperson, er dette en FPS? Er alle spill der man i noen del av spillet kan se ting i 1. person og skyte et FPS?

 

Hvilke spill. Så kan jeg fortelle deg det.

 

Jeg ser på utrykket som mer brukt om en sjanger enn en spill sett fra en viss synsvinkel med prosjektilvåpen.

 

Som sagt, du kan se det som du vil, jeg bare forteller deg hva som er riktig. For det du sier er feil.

 

BTW: Alle spill med førstepersons-synsvinkel, er ikke FPS. Men et minimumskrav for at spillet skal kunne være en FPS, er at det har førstepersons-synsvinkel.

 

Oblivion f.eks, er ikke en FPS.

9523507[/snapback]

 

Er enig i alt du sier, men jeg har alltid sett på Oblivion som et FPS spill. Vis vi skal gi det en sjanger blir det vel heller RPG? RPG /m FPS elementer? :)

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
Er enig i alt du sier, men jeg har alltid sett på Oblivion som et FPS spill. Vis vi skal gi det en sjanger blir det vel heller RPG? RPG /m FPS elementer?

 

Jeg ser helt klart på Oblivion som et spill tilhørende RPG-sjangeren, at det har lånt visse elementer fra FPS-sjangeren kan man dog ikke nekte på.

 

Dette blir for dumt, hvorfor skal pc brukere få mer for penga enn oss med 360? Min rævapc takler ikke Gears of War, det var derfor jeg skaffa 360 som kunne takle fetere spill.

 

PC brukere får nå en stor versjon av Gears of War, mens vi med 360 sitter igjen med en liten dritt av en smaksprøve.

 

Nå blir jo ikke opplevelsen du hadde med Gears of War på 360 noe dårligere fordi det kommer en annen versjon på PC.

Lenke til kommentar
Siden jeg allerede har betalt mine 500kr for Gears of War har jeg ingen problemer med å laste ned en piratkopi av denne når den dukker opp!

Helvete heller om de skal få melket 500kr til ut av meg

9525099[/snapback]

Feil! Du betalte dine 500kr for Gears of War til Xbox360. Hvis noen kjøper Guitar Hero til PS2 så betyr ikke det at de skal få det gratis til Xbox360 i samme slengen. Jeg mener ikke å peke med moralsk pekefinger, men den tankegangen der blir bare helt feil.

 

Uansett, har nesten lagt planene om å kjøpe 360 på hylla. Nesten alle spillene jeg vil pløye gjennom kommer på PC uansett virker det som, eneste minuset er at det blir litt vanskeligere å rettferdiggjøre kjøp av flatskjerm til 12000kr hvis det ikke står en 360/ps3 koblet til :wee:

Lenke til kommentar
Dette blir for dumt, hvorfor skal pc brukere få mer for penga enn oss med 360? Min rævapc takler ikke Gears of War, det var derfor jeg skaffa 360 som kunne takle fetere spill.

 

PC brukere får nå en stor versjon av Gears of War, mens vi med 360 sitter igjen med en liten dritt av en smaksprøve.

9524686[/snapback]

 

Fordi pc er bedre enn xbox 360 hahaha. Ja, det blir vel støtte for xbox360 kontroll til dette spillet, men jeg har dårlig erfaring med Rainbow Six: vegas til pc og xbox360 kontroll. Jeg håper det blir mulighet for å bruke mikrofon på multiplayeren.

Lenke til kommentar
Dette blir for dumt, hvorfor skal pc brukere få mer for penga enn oss med 360? Min rævapc takler ikke Gears of War, det var derfor jeg skaffa 360 som kunne takle fetere spill.

 

PC brukere får nå en stor versjon av Gears of War, mens vi med 360 sitter igjen med en liten dritt av en smaksprøve.

9524686[/snapback]

 

PC-brukere har vel alltid fått mer for pengene, i den forstand at spill til konsoll er vesentlig dyrere...

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...