Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har forelska meg i ei som skjuler noe for meg!


Anbefalte innlegg

I de siste 3 ukene har jeg blitt forelsket i ei kjempefin jente. I går så var vi på fest hos en venn av oss. Vi hadde det gøy og storkoste oss, helt til hun fikk noen meldinger som hun prøvde å skjule for meg. Jeg spurte hvem det var som sendte, men hun svarte ingen. Så prøvde jeg å se på meldingene, men hun gjemte mobilen. Så gikk det en halvtimes tid med drikking og artigheter. Så spurte hun om jeg var sur eller noe sånt, siden jeg virket litt sur. Jeg var ikke sur, bare litt oppgitt og skuffet siden hun tydligvis skjuler noe for meg. Hun tok tak i meg å kysset å klemmet så det holdt, og prøvde å overbevise meg om at hun ikke skjulte noe. Så spurte hun om jeg stolte på henne. Jeg var ærlig å sa nei. Da ble hun litt skuffet og sur, men hun prøvde fortsatt å overbevise meg om at hun ikke skjulte noe. Hun hadde en kjæreste for ei stund siden, og de var sammen i godt over 2 år. Ca 1mnd siden det ble slutt. Men jeg vet at hun

ikke vil ha noe mere med han å gjøre. Hva skal jeg gjøre? Er gal etter jenta, men vil ikke gå på en smell! Hvordan kan jeg finne ut om hun skjuler noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ignorant å tro at en jente du blir kjent med ikke har hemmeligheter for deg.

En attraktiv kvinne som ikke er i forhold har sjeldent bare EN mann i livet sitt. Det er prisen man må betale når man blir kjent/faller for slike.

 

Mitt tips til deg:

 

Ikke still idiotiske spørsmål som "er du sur?".

Slikt minner dem på at de er i et dårlig humør og trekker de bare enda mer ned.

Ta heller å få hun over på helt andre tanker ved å demonstrere, ikke verbalisere. Ta hun med på morsomme ting, vis hun noe kult som du vet om osv....

 

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Det er ignorant å tro at en jente du blir kjent med ikke har hemmeligheter for deg.

En attraktiv kvinne som ikke er i forhold har sjeldent bare EN mann i livet sitt. Det er prisen man må betale når man blir kjent/faller for slike.

 

Mitt tips til deg:

 

Ikke still idiotiske spørsmål som "er du sur?".

Slikt minner dem på at de er i et dårlig humør og trekker de bare enda mer ned.

Ta heller å få hun over på helt andre tanker ved å demonstrere, ikke verbalisere. Ta hun med på morsomme ting, vis hun noe kult som du vet om osv....

 

Pick-Up-Artist

9499493[/snapback]

 

 

Er ikke jeg som spør henne om hun er sur. Er fullstendig klar over hva jeg har rotet meg borti. Har selv vært i forhold som har vart i 2 år, og vet godt hvordan det er. Men forskjellen er at jeg spiller med åpne kort fra dag 1.

Lenke til kommentar

Dere har så rett. Jeg skal rett og slett gi faen i det. Men det hadde bare vært så mye enklere om hun hadde vært ærlig med meg. Privatliv har hun rett til og ha selvfølgelig. Nei, jeg får vel ta meg sammen. Er ikke sjalu eller noe sånt, bare litt oppgitt over at hun

skuler noe for meg. Men, jenter er kompliserte vesner!

Lenke til kommentar

jeg tror jeg ser ting litt annerledes enn mange av de som har svart i denne tråden tidligere så jeg slenger inn et svar.

 

jeg er enig i at en skal ha privatliv i et forhold uansett hvor lenge en har kjent hverandre. mobiltelefonen er hellig og å snoke på den er et grovt tillitsbrudd. privat mail faller også under denne paraplyen i mine øyne.

 

i et forhold (både mellom venner og kjærester) setter jeg åpenhet og ærlighet høyest. hvis en har en sms/mail en ønsker å skjule for sin kjæreste hvorfor må en da sitte når en da sitte i umiddelbar nærhet av den personen? hvis en snakker i telefonen som en ikke vil at andre skal høre pleier en da å gå litt bort for å få litt ro og det samme bør en gjøre når det gjelder sms i mine øyne. sitter en oppå (eller i umiddelbar nærhet) noen er det bare naturlig at en får spørsmål av typen "hva er det?". kommer en da med svar noe ala "Bryr deg ikke" eller "Sier jeg ikke" fortjener en ikke noe annet enn at den en svarer slikt til kan bli snurt.

 

En ting er å respektere andres privatliv men en må også kunne respekere andres nysjerrighet når en befinner seg i deres umiddelbare nærhet og holder på med noe.

Lenke til kommentar
jeg tror jeg ser ting litt annerledes enn mange av de som har svart i denne tråden tidligere så jeg slenger inn et svar.

 

jeg er enig i at en skal ha privatliv i et forhold uansett hvor lenge en har kjent hverandre. mobiltelefonen er hellig og å snoke på den er et grovt tillitsbrudd. privat mail faller også under denne paraplyen i mine øyne.

 

i et forhold (både mellom venner og kjærester) setter jeg åpenhet og ærlighet høyest. hvis en har en sms/mail en ønsker å skjule for sin kjæreste hvorfor må en da sitte når en da sitte i umiddelbar nærhet av den personen? hvis en snakker i telefonen som en ikke vil at andre skal høre pleier en da å gå litt bort for å få litt ro og det samme bør en gjøre når det gjelder sms i mine øyne. sitter en oppå  (eller i umiddelbar nærhet) noen er det bare naturlig at en får spørsmål av typen "hva er det?". kommer en da med svar noe ala "Bryr deg ikke" eller "Sier jeg ikke" fortjener en ikke noe annet enn at den en svarer slikt til kan bli snurt.

 

En ting er å respektere andres privatliv men en må også kunne respekere andres nysjerrighet når en befinner seg i deres umiddelbare nærhet og holder på med noe.

9518676[/snapback]

 

 

Vel nå har det seg da sånn at sms ikke kommer når du selv bestemmer det ,

så om du da er i såkalt "umiddelbar nærhet" og du blir angrepet av en nyskjerrigper som absolutt vil lese den meldinga og du ikke vil at personen skal lese den så er det vel ikke så alt for mye du kan gjøre for å unngå at du er i denne såkalte "umiddelbare nærheten" når meldingen kommer.

Jeg er derimot enig med deg i at tillit har veldig mye å si i et forhold, og hvis madammen skulle få en melding som hun ikke vil at han ikke skal lese så burde han kunne stole på henne, uansett hvor mye han stoler på henne eller ikke, så har han ingenting med hennes meldinger å gjøre. kommer som det allerede er sagt ingenting godt ut av sjalusi :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ærlig talt høres dette ut som fjæret som ble til ti høns eller hva det hetter.

 

1) Som mange andre her har påpekt: Hva har du med hennes private meldinger å gjøre i det hele tatt

 

2) Om du er så sjalu etter 3 ukers forelskelse at du ikke tåler at den du er forelsket i faktisk har et privatliv, så tror jeg hele greia er dømt nedenom og hjem i fra starten av.

 

3) Har du tenkt over at hun testet deg, og at du muligens dreit på leggen? Du sa jo selv at hun spurte om du ikke stolte på henne, og du svarte nei. Kanskje hele greia rett og slett var en test, som du strøyk på med glans.

 

Og til slutt:

Så prøvde jeg å se på meldingene, men hun gjemte mobilen.
Oops! Slikt gjør man da bare ikke...
Lenke til kommentar

Får komme med mi formaning.

du har vore kjent ei jente i tre veker og føler såra fordi ho ikkje ville vise deg tekstmeldingene sine.

Eg har vore saman med mi i 11 år gift i 1 av dei og eg har forsatt ingenting med hennar tekstmelding, det er opp til henne å ville fortelle meg kva som står der.

Etter 11 år så er det litt meir unormalt å ha store hemmligheter for kvarandre. Etter 3 veker så er det normalt.

 

For å la det slå litt tilbake på deg sjølv, det er garantert ting du har unnlatt å fortelle henne , bevist eller bevist. Betyr det at ho ikkje bør stole på deg sidan du ikkje har fortalt henne alt.

 

For alt kva du veit kan dei tekstmeldingene ha vore:

"Husk søndagsmiddag hos mormor i morgen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...